Foto bij Oplossen deel 2

Louis POV

Niall heeft gevraagd om naar hem toe te komen en ik begrijp ook waarom. Terwijl ik voor de zekerheid toch een shuriken in mijn zak stop, probeer ik me al op het gesprek voor te bereiden. Het lukt niet, ik kan aan niets anders denken dan aan Harry, ik heb niets meer van hem gehoord sinds hij weggegaan is en van Harry weet je nooit wat hij gaat doen.
Wat als hij Liam gaat confronteren, of misschien heeft hij dat al gedaan! Ik stop mijn gedachten wanneer ik een stem hoor die mijn naam roept; het is Liam.
'Wat doe jij hier?' vroeg ik misschien een beetje onbeleefd.
'Ga nu niet zo'n toon gebruiken, ik heb jou niks misdaan', zei Liam, die duidelijk geïrriteerd was.
'Jouw toon was anders erger en je hebt mij misschien niks misdaan, maar wel mijn vrienden die trouwens normaal ook jouw vrienden zijn!'
'Pff, ze waren vrienden, nu zijn het een stel sukkels die denken dat ze de wereld kunnen beschermen.'
'Wacht, je ziet mij wel nog als een vriend?'
'Ergens wel ja, jij probeert mij tenminste niet over te halen.'
'Ah, goed om te weten, ik moet nu gaan.'
'Dag, probeer weg te blijven bij die sukkels!' zegt Liam nog net voor hij de andere kant op gaat.
Dus Liam ziet mij nog als vriend, waarom ik wel en Niall niet? Eigenlijk maakt het niet uit, zoals hij zich nu gedraagt, wil ik niet eens vrienden met hem zijn.

Niall POV

Louis is laat, hopelijk is er niets aan de hand. Maar het duurt nu wel lang. Net voor ik hem wil bellen, hoor ik iemand kloppen.
Ik doe de deur open en zie Louis, die lichtelijk geïrriteerd lijkt.
'Sorry dat ik laat ben, ik was Liam tegengekomen', zegt hij terwijl hij zijn jas ophangt.
'Liam?! Liam Payne?!' roep ik verbaasd, ook al is het niet zo vreemd als je erover nadenkt.
'Ja, ik liep naar hier toen hij mij riep, hij had het over hoe jullie allemaal sukkels zijn en dat het superhelden gedoe dom is. Hetzelfde argument als anders dus.'
'Wacht, hoe jullie sukkels zijn? Bedoel je niet wij?'
'Nee, hij zei dat hij mij nog als vriend ziet omdat ik hem niet probeer over te halen.'
'Dat is gewoon dom.'
'Inderdaad, maar goed, waar wilde je me voor spreken? En heb je thee?'

Reageer (1)

  • Ledecky

    ‘Heb je thee’ hahaah

    1 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen