Foto bij Know 6

Bedankt voor de abo's!!!(H)

Als de laatste lessen van de dag afgelopen zijn loop ik naar mijn kluisje. Als ik buiten kom met mijn jas aan zie ik Liam al weglopen. Ik ren achter hem aan. 'Liam, wacht even!' roep ik. Hij draait zich verbaasd om en kijkt me aan. 'Je zou toch met mij mee gaan?' vraag ik verbaasd. 'Ik..ik dacht dat het een grapje was' zegt hij zachtjes. 'Nee joh, gekkie' lach ik en ik trek hem mee. 'Wacht, waar is jouw fiets?' vraag ik hem. 'Ik ben lopend' zegt hij. 'Dan ga je bij mij achterop' zeg ik vastbesloten. Hij wil protesteren maar ik luister niet. Ik trek hem mee naar mijn fiets en haal mijn fiets van het slot. Ik stap op en gebaar hem dat hij achterop moet gaan zitten. Een beetje aarzelend doet hij dat en ik fiets weg. Na een minuut of tien komen we bij mijn huis aan en zet ik mijn fiets in de achtertuin. Op dat moment komt ook mijn zusje Charlotte de tuin in. 'He Lottie, fijne dag gehad op school' vraag ik vrolijk. 'Tuurlijk Lou, je kent me' knipoogt ze. Ik grinnik even. 'Dit is Liam trouwens' stel ik hem voor. Chatlotte steekt haar hand uit en Liam pakt hem aan. 'Ik ben Charlotte maar Louis hier' zegt ze en ze kijkt even naar mij. 'Noemt me liever Lottie' maakt ze haar zin af. 'Ik ben dus Liam' zegt hij zachtjes. 'E nu naar binnen!' roep ik iets té vrolijk.

Reageer (4)

  • SonOfTheSeagod

    Haha mijn vriendin heeft op dit verhaal gereageerd lol:P

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    idd louis is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel aardig hoor(Y)

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    Liam louis doet zoiets niet!
    Ik heb weer inspi voor een nieuw verhaal thnx!

    1 decennium geleden
  • SomeNights

    Lilo lilo lilo lilo lilo
    Mijn hand word moe

    NEE LIAM HET IS GEEN GRAP DON'T BE SHY OR INSECURE OR WHATEVER, I LOVE YOU

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen