Nu zijn ze dus aan het opnemen en er komen nu ook hoofdstukken van hun karakters

Het is de grote dag,de opnames gaan beginnen,het is hier vlakbij gelukkig.
Even kijken het ligt vlakbij De Grassi Street,waar is dat.
Ik loop langs de straat en zie de set.
'Hey,ik ben Kelly',zeg ik tegen de director.
'Oke,deze kant op',zegt hij.
'Hey,ik ben Kelly Sanders, ik speel Chloe',zeg ik.
'Dat is gaaf,dan kom je dus bij Eli's familie,en ik speel dus Eli,maar dat wist je zeker al',zegt Munro.
'Haha,ja,dat wist ik al',zeg ik.
'Ik heb er echt zin in'zeg ik.
'Kan ik begrijpen',zegt Munro.
'Ik had ook nog laatst op me computer The Latest Buzz gekeken toen zeg ik jou,Justin en Demetritus ofzo',zeg ik.
'Klopt,wel leuk dat je dat ging kijken keek je het vroeger ook?',vraagt Munro.
'Alleen als er niks op tv'zeg ik.
'Munro,Kelly,Sandra en eigenlijk die hele familie komen,jullie scene komt',zegt de director.
'Dit word leuk',zeg ik.
'Hey Eli,dit is mijn moeder,wist je nog?We hadden afgesproken dat ik bij jou zou komen met me moeder',zeg ik.
'Ja,dat weet ik nog,daar is...',zegt Munro,maar hij maakt zijn zin niet af omdat degene die Bullfrog speelt er nog niet bij zit.
'Cut',zegt de director.
'Waar is hij?'
'Hier ben ik',zegt hij dan.
'Scene 2,Take 2',zegt de director
'En actie'
'Hey Eli,dit is mijn moeder wist je nog?We hadden afgesproken dat ik bij jou zou komen met me moeder',zeg ik weer.
'Ja,dat weet ik nog, daar is mijn vader op de bank',zegt Munro.
'Zullen wij naar boven gaan?',vraag ik en ik loop net te snel de trap af,zodat ik struikel.
'Cut'zegt de director.
'Vanaf de trap,Scene 2 Take 3'
'En actie'
'Zullen wij naar boven gaan?'vraag ik.
'Oké',zegt Munro.
'Heb je videospelletjes ofzoiets?',vraag ik.
Uiteindelijk gaat de scene goed en zijn we klaar.
'Dat was niet makkelijk',zeg ik.
'Went van zelf',zegt Munro.
'Bedankt'zeg ik.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen