Liam POV

Ik heb hier geen zin meer in, ik heb hier absoluut geen zin meer in! Ik schop tegen een steen en negeer het feit dat ik een peuter misschien vermoord had.
Ik ga gewoon naar de Big Ben en ga die Leonardo Da Stomkop of hoe hij ook heet mijn gedacht zeggen.
Het maakt me niets uit dat het geen twaalf uur is, ik ga naar de Big Ben en ga Leonard Di Snotbrein vertellen wat er scheelt.

Ik ben er eindelijk. Ik ga naar binnen en storm de trap op.
'Waar zit je, jij stomkop die ervoor gezorgd heeft dat mijn vrienden denken dat ze superhelden zijn?!' roep ik door de kamer.
Net nadat ik dat gezegd heb, realiseer ik me dat er hier nog mensen zijn, maar ze lijken me niet te horen.
'Liam Payne... ik had je verwacht. Ik weet dat je niet komt voor je wapens, ik weet dat je komt voor antwoorden', zegt een stem, die best rustig leek in deze situatie.
Ik kijk naar de kamer, die langzaam begint te draaien. Andere mensen lijken het niet te merken. De kamer draait zo snel dat ik mijn evenwicht niet meer kan houden en ik val op de grond. Niemand lijkt iets te merken, alsof ik onzichtbaar was.

De kamer stopt met draaien en ik sta op. Ik wil net iets zeggen, wanneer ik een fel licht zie. Ik sta buiten, in mijn hoofd hoor ik een stem die zegt: 'Kom terug om twaalf uur!'
'Dat doe ik zeker', zeg ik hardop terug.

Niall POV

Terwijl ik thee zet voor Louis, denk ik na wat ik eerst wil zeggen.
'Hier is je thee, zullen we deze 'vergadering' maar beginnen?' vraag ik, terwijl ik ga zitten.
'Er gebeurt gewoon teveel tegelijk, we krijgen superpowers, ruzie met Liam en ook nog problemen in de muziekbusiness. We missen concerten, fotoshoots, meet and greets enzo. We moeten gewoon een oplossing vinden', zegt Louis.
'Inderdaad, maar wat?' vraag ik.
'Misschien moeten we aan de media toegeven dat we deze krachten hebben?'
'Misschien is dat het beste, ja, ook al krijgen we dan misschien problemen, we moeten ingrijpen.'
'Inderdaad, maar ik ga nu, het is al bijna middernacht', zegt Louis, terwijl hij zijn laatste slok thee drinkt.

Harry POV

Ik heb de anderen al een tijdje niet meer gezien, iedereen is kwaad op mij, zelfs Louis en Niall. Ik zit al een paar dagen op mijn kamer, niemand probeert contact te krijgen en dat wil ik ook niet.
Ik kijk op de klok: 12:00 PM. Zou Liam naar de Big Ben zijn?
Hoe kom ik erbij, waarom zou hij? Ik besluit om te gaan slapen.
Net als ik de gordijnen dicht wil doen, zie ik een vreemde gloed om de Big Ben, zou Liam dan toch...?

Reageer (1)

  • Ledecky

    Oké maar wanneer schrijf je hier aan verder?

    1 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen