Foto bij Four.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • natuurix

    geef dit verhaal nu weer een kans
    ik wil heel graag verder lezen

    1 decennium geleden
  • CredeInIpsum

    "Keep smiling, and one day life will get tired of upsetting you."
    I really hope that day is close for you, babe. You deserve so much more, you deserve to realize how amazing and beautiful you are, you deserve to be loved. By yourself, and by everyone around you. I already do. (H)
    Happy birthday. 30-12-2012

    1 decennium geleden
  • CredeInIpsum

    Niet jezelf haten, schat. Als het je niet lukt dit te schrijven, heb ik, en ik denk wel meer hier die jouw verhaal ook lezen, er alle begrip voor. Je hebt alle recht om jezelf terug te trekken, die knoop waar je mee zit moet eerst weer weg, dat is veel belangrijker dan dat ik/wij een nieuw stukje te lezen krijgen.
    Nu moet je je ook niet schuldig gaan voelen (ik voel me al schuldig omdat ik niet meer vaak post bij mijn verhaal, en ik denk dat wij best wel hetzelfde karakter hebben, dus ik denk dat jij je ook schuldig gaat voelen tegenover ons, maar dat moet je juist niet doen. Je moet eerst aan jezelf denken, en niets overhaasten of supersnel iets gaan schrijven waar je dan toch niet helemaal tevreden over bent.
    Sterkte lieverd, en ik ben er voor je, dat weet je, hea? (H)

    1 decennium geleden
  • NOW

    Het is jammer dat je stopt met schrijven, maar je moet doen wat je zelf wilt :)

    1 decennium geleden
  • GracelessHeart

    I love you and your story (: het is jammer dat het niet meer lukt om verder te schrijven, maar je komt er wel, daar ben ik zeker van xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen