Foto bij Know 7

'Welkom in mijn, ons, huis' grijns ik naar Liam. 'Mam?' roep ik door het huis. 'Ik kom eraan!' roept ze. Even later staat ze beneden naast ons. 'Mam, dit is Liam. Liam dit is mijn moeder' stel ik ze aan elkaar voor. 'Fijn u te ontmoeten mevrouw' zegt Liam beleefd. 'Noem me maar Johannah hoor' lacht mijn moeder. 'Ik ga even je zusjes ophalen. Felicite zal zo ook wel thuiskomen' zegt ze tegen mij. Ze loopt naar de gang en even later hoor ik de deur dichtslaan. 'O ja Lottie, Max vroeg of we vanmiddag even langskomen zodat je kennis kan maken met zijn neefje. Die morgen bij jou in de klas komt' herinner ik me opeens weer. Op dat moment horen we de achterdeur en komt Felicite binnen. 'He Fizzy, hoe is het?' Roep ik vrolijk. 'Goed hoor Lou' antwoordt ze. 'Liam, dat is mijn kleine zusje Felicite. Felicite, dit is Liam' zeg ik. 'Hoi Liam!' roept ze vrolijk en ze rent naar de keuken voor wat te eten. 'Dat is dus mijn zusje' zucht ik. Liam lacht even. 'Zullen we...naar mijn kamer gaan?' vraag ik. Liam knikt en ik loop de trap op met Liam achter me aan. Ik gooi mijn kamerdeur open. 'Welkom, in mijn kamer' zeg ik lachend en ik plof neer op mijn bed nadat ik de deur dichtgedaan heb. 'Vertel eens, waar kom je vandaan? Waarom ben je verhuisd enzovoorts' zeg ik tegen Liam. Ik zie Liam even schrikken en twijfelen maar hij begint toch te praten.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen