Foto bij hoofdstuk 93

Hey lieffies :D,

Het duurde ff maar hier is weer een hoofdstukje.
Hoe was jullie kerst? Die van mij was echt erg gezellig.
Ben echt zo blij dat ik even verlost ben van school...

Allemaal een hele fijn nieuwjaar, als ik geen hoofdstuk meer post, wat ik wel van plan ben, maar als het niet gaat dan alvast een fijne jaarwisseling.
Iemand die mee gaat doen aan de nieuwjaarsduik? Ik wel :(, had een belofte gemaakt met mijn moeder, en ik probeer altijd zoveel mogelijk mijn beloftes na te komen, dus vandaar dat ik over een paar dagen een hele frisse (waarschijnlijk erg) koude duik ga nemen. Maarja, ben daarna wel goed wakker XD.

Xx kaatje,
ps. Wat vinden jullie van dit hoofdstukje? En wat denken jullie dat er met Rhea aan de hand is?? Laat het me weten, reacties stimuleren me om door te schrijven :D.

xxxxxxx
pps. sorry dat hij zo slecht is..

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Katalante

    Ze is zwanger, oohwyeahh, ze krijgt een kindje oohwwyeahh het word een half-vampier oohyeeaah en blijft ze leven ?? Geen idee ohhwyeeaaahhh (zegt een meisje om 00:07)

    1 decennium geleden
  • ShakeItUp

    Ik heb zo'n klein vermoeden dat Rhea wel eens zwanger zou kunnen zijn, maar ik weet het niet zeker!
    Snel verder!(K)

    1 decennium geleden
  • Tyche_

    SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden
  • Catmint

    YEAH!!! Horrormovie!!!!

    1 decennium geleden
  • FearlessLove

    Haha
    Me likes horror xp
    And I like this story!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen