Foto bij Bff wedstrijd Madhouse, opdracht 1

Everything I want is a friend.
A friend, I can trust, and I can share secrets with.
Everytime I call with that friend, we have fun.
Always.
A friend who says nice things to me, when I need it.
I want a friend.
And maybe, you're that friend.
Maybe, the only thing I want, is you.


Ik ben zo'n beetje altijd het buitenbeentje geweest. Waarschijnlijk omdat ik in groep 3 met die jongen nam, en daardoor meer bij de jongens hoorde, dan bij de meisjes. Maar dan toch, ik kreeg een vriendin waarmee ik nog 6 jaar in de klas zat. Jammer genoeg ging ze naar een andere middelbare school. Een ander meisje, waar ik wel vaag vriendinnen mee was, ging wel naar de zelfde school, en we zaten in dezelfde klas. We fietsen samen de 8 km naar school, en later kwam er nog iemand bij, die ook onze vriendin werd. En daarna nog één. We vormde een mooi vriendinnen clubje van 4, maar dan wel alleen op school; het kwam niet vaak voor dat we bij iemand thuis afspraken.
Maar ergens aan het einde van de b1 denk ik, kregen 2 vriendinnen ruzie. Hoe we ze ook probeerde ze weer bijelkaar te brengen, het lukte niet.
En toen kwam dus de overgang van jaar 1, naar jaar 2. Ik ging naar Havo, 2 naar het Vmbo-tl, en de ander naar het Vwo.
We staan nog steeds bij elkaar in de pauzes, maar het is niet hetzelfde als voorheen...

Dit was mijn school-vriendschap-verslag, ik hoop dat je het kon volgen ;)


XxX-moi

Reageer (1)

  • GottaLoveYa

    Hoezo niet het zelfde al voorheen?? :(
    We zijn toch nog altijd goede vriendinnen!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen