Foto bij Fourteen

Zouden jullie het leuk vinden als er een vervolg kwam?

Diezelfde avond zitten we aan de bar naar alle nummers te luisteren. Ik heb net een nummer opgekregen en ik moet eerlijk bekennen dat ik het best eng vind.
Ik kijk naar Liam die de hele tijd over de mensen heen probeert te kijken en elke keer naar de deur kijkt die open gaat.
''Zoek je iemand''?
''Ja, er komen als het goed is vier vrienden van me''.
Ow fijn, dat maakt me alleen nog maar meer zenuwachtig...
''Heey Liam'' hoor ik opeens over de vals zingende mensen heen.
''heey jongens goed dat jullie er zijn'' Liam geeft elke jongen een box en er komt een jongen met krullen naast me zitten.
''En dit is zeker je meisje''? vraagt hij geïnteresseerd en Liam knikt.
De jongen steekt zijn hand uit.''Heey, ik ben Harry Styles'' zegt hij en ik schud zijn hand.
''En dat zijn Niall Horan, Louis Tomlinson en Zayn Malik'' stelt hij de andere jongens voor en ik schud van ieder de hand.
''Naila Brown'' zeg ik bij iedere hand en Louis bekijkt me met een grijns.
''Goed gedaan Payne'' zegt hij goedkeurend en hij slaat een arm om me heen.
''Zeker, deze is één in een miljoen'' hij geeft me en kus en ik voel dat ik langzaam rood wordt.
Als ik naar voren word geroepen bekijkt Liam me met trots terwijl ik het podium opkruip.
Ik kijk hem aan en begin met de eerste zinnen.
''I made it through the wilderness. Somehow i make it through. Didn't know how lost i was, until i found you'' zing ik zo zuiver mogelijk en voel me al iets ontspanner worden.
''Like a vrigin. Touched for the very first time. Like a virgin. When your heart beats next through mine'' Iedereen joelt en de jongens, inclusief Liam joelen het aller hardst van iedereen.
Als de laatste noten vallen kan ik een glimlach niet weerstaan en ga weer terug naar mijn plek.
''Fantastisch gezongen meis'' roept Liam enthousiast en slaat zijn armen om me heen en trekt me tegen hem aan.
Dan woord Liam naar voren geroepen om ook iets te gaan zingen.
''If i don't say it, I will surely break. As i'm leaving, the one i want to take'' zingt hij met zijn engelachtige stem.
''oh oh oh, oh oh oh, Be my baby, and l'll look after you''.
Het hele liedje zit ik als een gehypnotiseerde te luisteren. Zijn stem. Zijn ogen,die de hele tijd op mij gericht staan. Volgensmij moet ik me aangesproken voelen. Ik voel dat ik rood wordt en staar naar de grond.
Deze avond zal ik niet meer vergeten. Hij is toch het mooiste kerstcadeau wat ik ooit heb gekregen, zover ik weet.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen