"Dames en Heren we hebben hier de vervanger van Helena de eerste indringer Noortje.
Hallo Noortje in de intro zei dat je een verlegen meisje was hoe breng je dat in het huis over".
"Dat is een moeilijke vraag Marc maar ik denk dat ik mezelf blijf met niet al te veel poespas".
"Een goed antwoord, als indringer is het wonen in Big Brother extra moeilijk ik wens je veel succes".

Daar gaat Noortje de indringer ze gaat niet direct het huis in ze zal later deze dagen het huis betreden. Nu zit ze in de gevangenis.
"OH MY GOD" waar ben ik.
Ze kwam aan in een kamer waar een bed,tafel en een koelkast met magnetron stond. Daarnaast was een klein badkamer met enkel een douche,wc en wastafel.
"Dit is Big Brother Noortje welkom in Big Brother. Misschien is het je al opgevallen dit is niet het echte Big Brother huis dit is een extra kamer. Over een aantal dagen zal je het echte huis betreden op dag 23 krijg je bezoek van een paar echte bewoners op dag 25 zul je het huis betreden.
Dit was het geniet van je verblijf.
"Aaah Big Brother waarom doe je me dit aan".

"Morgen in Big Brother zijn de nominaties en het is de eerste keer dat de vrouwen ook kunnen stemmen.
Wat heeft dat voor betekenis voor de vrouwen dat zie je morgen in Big Broter"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen