Foto bij Know 8

'Ik ben hier samen met mijn moeder en twee zussen heen verhuisd om...omdat...' begint hij maar barst dan in tranen uit. Ik ga naast hem zitten en wrijf ongemakkelijk over zijn rug. Na een minuut of vijf wordt hij iets rustiger en kijkt me aan. 'Sorry...' zegt hij zachtjes. 'Waarvoor?' vraag ik verbaasd. Hij reageert niet. 'Ze pestten me op mijn vorige school. Ik kon er niks tegen doen. Het werd steeds erger' zegt hij zachtjes met zijn blik op de grond gericht. 'Daarom zijn we weg gegaan' zegt hij iets zekerder. Ik weet even niet wat ik moet zeggen gelukkig, voor mij dan, komen op dat moment Phoebe en Daisy binnen rennen. 'Louis!' roept Phoebe. 'Ik was eerder!' roept Daisy. Ik zie Liam grinniken. 'Wat is er meiden?' vraag ik glimlachend. 'Morgen' begint Daisy. 'Ik eerst!!' roept Phoebe. 'Nou morgen' 'Morgen gaan we op schoolreis!' roepen ze tegelijk waarna ze elkaar boos aankijken. 'Wat leuk!' roep ik vrolijk en ik sta op om ze te knuffelen. Ze rennen allebei op me af en knuffelen me. Daarna rennen ze weg. 'Ja...' zeg ik als ze de kamer uit zijn. 'Ik wou dat ik kleine zusjes had..' zucht Liam. 'Het is niet altijd even leuk hoor' zucht ik bij de herinnering aan alle ruzies. 'Vast beter dan twee oudere zussen' zegt hij.

Reageer (3)

  • Hoothoot

    zusies zijn echt schattig!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    Awh, zin zusje zijn sp cute
    Weet hoe je je voelt Liam, ik heb het ook gehad of eigenlijk zit er midden in. Gepest worden is vreselijk...

    1 decennium geleden
  • Kjaensen

    ahw phoebe en daisy zijn echt cute! snel verder xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen