Sorry voor het blij maken, jullie allemaal, en het vervolgens teleurstellen, maar ik was alles op word aan het zetten, en toen miste er wat, en toen kwam ik erachter dat er tussen hoofdstuk lust 58 en Lust 60 geen lust 59 zat. Dus die heb ik weer opnieuw geactiveerd. Dus het spijt me voor de hartaanvallen die ik bezorgd heb voor iedereen die dacht dat ik iets nieuws gepost had.

Oh, en nu ik toch iets activeer. Bedankt voor alle reacties bij het dankwoord! Toen ik gisteravond alles ging lezen, barstte ik echt in tranen uit (ik ben een softie) en toen heb ik echt aan één stuk door een uur gehuild. Net op dat moment dat ik normaal rond die tijd, rond 11 uur, mijn nieuwe hoofdstuk altijd ging schrijven. Heel erg bedankt! En ik ben al op zoek gegaan naar hoe ik het kan gaan uitgeven als een boek. Ik ben er echt enthousiast van geworden en er druk naar op zoek. Hopelijk wordt het wat!
En bedankt voor de 227 kudo's gisteren! Omg!

En dit stukje tekst hier, gaat een beetje raar uitzien voor mensen die het verhaal voor het eerst gaan lezen aangezien ik hier al over het dankwoord praat. Negeer het maar. Gewoon een stomme actie van mij om het ooit te in activeren.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (30)

  • SCORPlO

    sneeuwbal test

    1 jaar geleden
  • Tomlinsbear

    Ook al was dit 2 jaar geleden, ik zou het boek meteen kopen <3

    7 jaar geleden
  • kikilovex

    Ik schrijf het nog maar een keer; nu Lust is afgelopen, meteen je andere story nr 1! Echt amazain! Een boek chilll, maar op Q staat ie dn gratis ;p (; , je laat je story toch wel bestaan en staan heaaa?!! X

    1 decennium geleden
  • Tahani

    uitgeven yay!
    Dan ga ik het sowieso kopen, hoor!
    En maak dan ook even een verfilming, waar ik de hoofdrol in speel. (a)

    1 decennium geleden
  • Chuchote

    Als je het gaat uitgeven als boek koop ik het meteen ! (:
    xxxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen