Foto bij Seventeen

''Schatje, ik zag in de kast dat je een mooie rode avond jurk had hangen, toch''? vraagt Liam als ik mijn jas ophang.
''Ja dat klopt. Voor new years eve. Hoezo''?
''Vanavond heb ik een tafel gereserveerd voor ons tweeën in een vijf sterren restaurant''.
''Are you kidding me'"!? roep ik uit en vlieg hem om de hals. Ik ben nog nooit in een vijf sterren restaurant geweest maar nu heb ik eindelijk de kans.
''Echt waar. Dus ga maar even opfrissen en dan gaan we''zegt hij en vertrekt naar de slaapkamer om zich ook om te kleden.
Ik besluit om me eerst op te laten warmen en spring onder de douche.
Als ik uiteindelijk weer uit de badkamer kom loop ik Liam tegen het lijf. Hij heet een mooie smoking aan met een leuke stropdas en hij bekijkt me snel waarna hij weer doorloopt naar de woonkamer.
Snel ga ik naar de slaapkamer om me ook aan te kleden aangezien ik alleen nog maar gehuld ben in mijn lingerie.

''Ready'' zegt ik als ik in de deuropening sta. Ik heb mij rode avondjurk aan met bijpassende hakken en mijn haar opgestoken.
''Prachtig meis'' zegt hij bewonderend, geeft me een kus en we gaan samen op weg.

Op de parkeerplaats van het restaurant houd Liam me tegen als ik de auto uit wil stappen en ik blijf braaf zitten.
Hij opent mijn portier en glimlacht.
''Madam'' hij steekt zijn hand uit om me uit de auto te helpen.
''Thank you'' antwoord ik en ik bekijk het gebouw.
Het is een groot ouderwets gebouw met een hotel eraan gebouwd.
Ik steek mijn arm door de zijne, zoals ik vaak op films heb gezien, en we lopen gezamenlijk het gebouw binnen.
''Een tafel voor twee graag'' zegt Liam tegen de ober en we worden naar onze plaatsten gebracht.
De ober neemt onze jassen aan en Liam schuift mijn stoel aan.
Als we allebei onze glas rode wijn hebben pakt Liam mijn hand.
''Vind je het leuk''?
Ik knik.''It's magnificent''. Ik neem een nipje van mijn wijn en ik kijk hem aan.
Opeens haalt Liam een doosje tevoorschijn en haalt een zilveren ring eruit met een diamantje in het midden.
''Ik had nog een kerstcadeau voor je'' zegt hij terwijl hij de ring omdoet.
''Dankje schat'' zeg ik en op dit moment baal ik dat het hier te sjiek is om over tafel te hangen en hem een kus te geven.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen