Foto bij Six.

Hi cuties!
Bedankt om zoveel reacties te geven! Het motiveert me echt!
Gisteren kwamen vriendinnen slapen! We zijn om half 6 gaan slapen ^^
&Vandaag zijn we gaan winkelen in Breda, een paar shirtjes en nieuwjaarcadeaux gekocht!

~~

Q1 was: Wat hebben jullie gekregen voor Kerstmis?
Mijn antwoord: Een pyjama, bh's, een hoesje voor mijn gsm & geld, voor nieuwjaar krijgen wij altijd leukere cadeaux! c:

MyxSelfx1D: "snel verdeeer, echt een mooi verhaal!
Ik heb een Joepie abonnement gekregen, mascara, just dance 4 voor op de wii, en centjes... (: jij?"
Ohh, Joepie is echt een leuk tijdschrift! Ookal zijn de redacteurs Directionators... Maar mijn vader is zo lief om elke woensdag na zijn werk er eentje voor me mee te brengen! En een Just Dance 4 heb ik echt grappige herinneringen met mijn vrienden! :'D

ThisIsLove: "Snel verder Please ! <3
Nog niets ): ik ben op vakantie... ;p jij?"
Dus je krijgt nog iets? Waar ben je op vakantie?

Sonnet: "Ik heb een swarovski ketting gekregen :'D
Je schrijft echt goed!" *gaat opzoeken wat een swarovski is* Ooh! Het is een merk! :') Ziet er leuk uit! En duur... :')

MOTORMUIS:" Oelalahh! Snel verdaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh!!!!!!!
Ik heb ski kleren, een bedel voor aan mijn pandora-armbandje, cd-box en magneten voor in mijn kluisje gekregen!! En jij? Xxx "
Leukleuk! Dus je ski't?! (ok, ik weet niet hoe je dat moet schrijven... lol) En wij hebben geen kluisjes op school... leek me altijd zo cool! :'D Loveyou

Anyssaxx: "Love it. <3
Koorts, beroerd, al die shit heb ik gekregen met kerst HAHA!.
Maar ook lekkere parfum en een iPhone 5 is onderweg, moet nog ff wachten daar op haha!
Nou snelverder<33." Aww, dat ziek zijn is minder... Yay parfum! & Wow. Krijg jij een iphone 5 voor Kerstmis? lol zou 'k nooit krijgen... Ik heb nog een iPhone 4 dus ik hoef geen iPhone 5! :'D En nog veel beterschap!

Ly1dLaura: "Nothing (: Jij? ;D Mooi geschreven Meid!" Aww, dankjee! En dan nog, veel plezier met de feestdagen!

Lilo1D:" Oeh! Spannend c:
En een 1D-kalender, een horloge, THG-DVD en nog wat kleine spulletjes! Jij? (:" Ik heb de kalender al... Voor Sinterklaas! Enn THG zijn goedd! Heb de film gezien in de cinema!

De jongen kijkt me verbaasd aan en een grijns siert zijn lippen. "Ok." Hij laat zich weer in het zeteltje zakken.
Hij fronst zijn wenkbrauwen en kijkt me dan aan. "Waarom?" Is het enige wat hij zegt, er is geen emotie in zijn stem te herkennen en zijn lippen vormen een streepje. Het valt me nu pas op dat ze heel erg dun zijn,ze lijken teder en zacht.
"Omdat," Ik zoek even naar mijn woorden.
"Omdat ik wil weten wie je bent! Waarom was er zoveel drukte rond je? En wáárom ben je met me mee gekomen?"
Ik heb mijn stem een beetje verheft waardoor de jongen een beetje afgeschrikt lijkt.
Hij opent zijn mond en sluit hem daarna weer. Hij wilt net beginnen praten als mijn moeder hem onderbreekt: "Misschien... Laten we jullie alleen?" Ze kijkt vragend naar mijn vader die daarna kort knikt. Ze slenteren de kamer uit en sluiten de deur achter zich. Ik sla met mijn handpalm tegen mijn voorhoofd en zucht.
De jongen is ondertussen aan zijn woorden gekomen.
"Dus... Je weet niet wie ik ben?" Er staat een grote glimlach op zijn gezicht en er staan pretlichtjes in zijn ogen.
Ik schud mijn hoofd.
"Nee."
"Goed." Is het enige wat hij zegt.
Hij staat op en loopt naar me toe terwijl ik nauwkeurig met mijn ogen volg wat hij doet.
"Ik ben Niall."
Hij steekt zijn hand naar me uit die ik vervolgens schud. Ze zijn opvallend warm en voelen een beetje schraal aan.
"Ik ben Melody."
Hij knikt en lacht naar me en laat dan mijn hand los.
"Dus ga je me nog vertellen waarom er zo'n grote massa rond je stond?"
Ik lach een beetje tussen mijn woorden zodat ik niet opdringerig lijk.
"Ik ga het je heus vertellen, maar niet nu."
"Waarom?" Vraag ik direct nadat hij is uitgepraat.
"Ik wil dat je me leert kennen en met me omgaat, niet vanwege wie ik ben maar om mijn persoonlijkheid."
Dat maakt heel veel nieuwsgierigheid bij me los. Er ontstaan zenuwen in mijn buik en ik knik.
"Als je zo mysterieus wilt zijn is dat goed voor mij."
Ik geef Niall een knipoog waarna hij meteen een aai over mijn bol geeft en grinnikt.


~~

Q2: Wat is jullie favoriete liedje van Take Me Home?

Reageer (13)

  • Mundane

    Haha, het is idd nogal duur :3
    They Don't Know About Us is zeker weten mijn favoriet, daarna Rock Me, zijn zulke leuke nummers!

    1 decennium geleden
  • MOTORMUIS

    They don't know about us en summerlove zijn echt wel kei mooi!! En kiss you vindt ik ook helemaal geweldig en de ow van Niall in heartattack is ook super!!! Eig zijn ze gewoon allemaal super! :P

    1 decennium geleden
  • MOTORMUIS

    Nee eig ski ik niet maar we gaan 10 dagen op sneeuwklasse met school dusja moest ik wel skikleren hebben xD ik heb da nog nooit gedaan dus da zal wa worden... :P kluisjes zijn eig niet zo speciaal maar wel handig voor al je boeken, ma ik ben 1 van de enigste die heel het kluisje heeft versierd van binnen xD dus om er van alle foto's in te hangen is wel leuk!!! Love you to sweetie (H)(H)

    1 decennium geleden
  • xonething

    AAAHW SnelVerder!xx

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    De joepi is by the way, een jeugdmagazine in België :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen