Foto bij 5. Harry Potter & Melissa R. Finch

O MY GASH Ik heb jullie lang laten wachten. Maar ik heb in een vakantie tattoo laten zetten.

Harry Potter

Toen Malfidus de Coming Room uit was plofte ik op de bank. 'Waarom zou hij willen dat Mel op school blijft?!' vroeg ik meer tegen mezelf dan tegen de andere. 'Misschien heeft die wel wat met der?' zei Ron. 'Wat, nee dat kan niet daar zie ik Melissa niet voor aan.' zei ik. Het was even stil en Melissa kwam naar binnen lopen. 'En wat is er gezegt.' vroeg ik gelijk. 'O niks het enigste is dat ik mag blijven. En moet me gedragen anders word ik van school gestuurd.' zei Melissa en liep nonchalant naar de slaapzalen. Ik liep der achterna, duwde haar deur open en zag haar niet in haar kamer. Huh ze was toch in der kamer?! Waar is ze heen? Ik keek rond en liep later haar kamer uit. 'Melissa is weg.' zei ik. Ron keek verbaasd op net als Leo en Hermelien. 'Ze was toch in de slaapzaal?!' vroeg Hermelien verbaasd. 'Ja was. Kom we gaan der zoeken.'


Melissa R. Finch

Ik was met een verdwijningsspreuk na Draco's kamer gegaan. Ik wist dat hij in zijn kamer zat. Toen ik in zijn kamer was, zag ik dat hij er helemaal niet was. Ik hoorde de stem van Benno dichterbij komen. Nader hij dichterbij kwam hoe zenuwachtiger ik werd. Ik sprak een spreuk uit en verdween weer. Ik kwam op de derde verdieping terecht. Ik slenterde door de lange gang tot ik een deur zag. Ik kwam luid gesnurk achter vandaan. Ik had verhalen van Ron, Hermelien en Harry gehoord dat er een hond met 3 koppen achter zit. Ik vond dat het gesnurk meer op dat van Hagrid leek, dus ik duwde vast besloten de deur open. Ik verstijfde van schrik toen ik Sneep zag staan. Er lag inderdaad een hond met 3 koppen te slapen. In de hoek stond een betoverde harp. 'Jongedame, wat doe jij hier. Je weet dat het verboden is om hier rond te zwerven.' zei Sneep met een serieus gezicht. 'Uhm, niks ik was gewoon nieuwsgierig wat hier zat.' zei ik bijdehand en draaide me nonchalant om. IK gooide de deur weer en dicht en rende na Eetzaal.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen