Foto bij Eighteen

Als ik wakker word hoor ik Liam druk aan de telefoon praten.
Ik pak mijn satijnen ochtendjas en ga naar de woonkamer.
Als Liam me ziet staan kapt hij het telefoon gesprek af.
''weer iets van je geheimen zaken''? ik geef hem een kus en hij knikt.
Ik ga voor het raam staan. De sneeuw in de straten van Sheffield begint al langzaam weg te smelten.
Nog even en dan is het oud en nieuw.
''Ik moet vandaag weer even weg. Maar ik ben er vanavond weer'' Hij slaat zijn armen om me heen en ik zucht.
''Krijg ik het ooit nog eens te weten''?
''Natuurlijk, snel genoeg'' antwoord hij met een grijns.
Hij geeft me nog een laatste kus en vertrekt dan.
Ik blijf voor het raam staan tot hij wegrijd en ik zet de tv aan.
Wat zou ik vandaag gaan doen? Ik bedoel, ik heb het hele huis voor me alleen, ik heb vrij van mijn werk en Dana heeft me vast wel genoeg gezien.
Dan gaat de bel en ik doe open. Louis tomlinson staat voor me neus en schiet bijna in de lach.
''Goede morgen beautiful'' zegt hij met een grijns van oor tot oor. ''Is Liam er''? ik schud van nee en laat hem binnen.
''Hij moest voor zaken weg en nu zit ik dus hier loner'' antwoord ik terwijl ik met hem naar de woonkamer loop.
Hij zucht en kijkt me aan.''Heb jij dan zin om met me een computer spel te spelen? Ik bedoel ik had gehoopt dat Liam er was en als je niet wilt dan hoeft het ook niet''.
''Graag'' zei ik meteen enthousiast. ik ben altijd dol geweest op spelletjes.''Maar k ga me eerst even aankleden''.

Even later sta ik weer in de woonkamer en Louis heeft inmiddels de playstation aangesloten.
''welk spel wil je doen''? vroeg hij en stalt de spellen uit over de vloer.
Ik kies een racespel en hoor dat de waterkoker klaar is.
''Wil je ook warme chocomel''? ik kijk hem vragend aan en hij knikt.
Ik kom daarna met twee mokken met dampende chocomel met slagroom erop de kamer in.
Ik zet ze op de tafel en ga naast Louis zitten.
''wedden dat ik ga winnen'' zeg ik enthousiast en druk al een gek op de knopjes op de controller en we hebben samen de grootste lol.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen