Foto bij Nineteen

''I won''! roep ik en gooi mijn handen in de lucht.
''Ik geef het op. Dit is nou al de derde keer'' glimlacht Louis.''Ik wist niet dat jij van racespellen hield''.
''Je weet wel meer niet van mij'' antwoord ik en ik hoor mijn maag luid protesteren.
''Do you want to go and have breakfast with me at Tiffany's''? vraagt hij met zijn britse accent en ik glimlach.
''Love too'' antwoord ik en trek mijn schoenen aan.

Als we samen aan het ontbijt zitten eet ik zoveel al ik kan. ik heb namelijk beren honger gekregen.
''Maar hoe ken je Liam eigenlijk''? begint Louis en hij kijkt me nieuwsgierig aan.
''Nou, we hadden elkaar ontmoet in de stad.. Toen ik tegen hem aanbotste en vervolgens met mijn kont in de natte sneeuw belandde'' zeg ik beschamend en Louis moest zijn lach inhouden.
''Maar ik heb hem echt ontmoet op het feest van mijn vriendin Dana''.
''Zoiets hoorde ik inderdaad'' antwoord hij en nam een slok van zijn jus d'orange.
''Maar dat is toch wel het beste kerstcadeau die ik altijd al heb gehad'' zeg ik zacht.
''Hoe bedoel je''? Louis kijkt me niet-begrijpend aan.
''Ik heb gewoon een moeilijke jeugd gehad waardoor ik nooit echt kerst heb kunnen vieren'' antwoord ik simpel en ik doe alsof het me niks kan schelen maar blijkbaar ziet Louis dat het me heel veel kan schelen.
''Maar nu heb je eindelijk de kerst gehad die je altijd al hebt willen hebben toch''?
''Ja, ik heb mooie cadeau's gehad van Liam en ik heb veel lol gehad''ik glimlach en werk een croissantje naar binnen.
''En daar gaat het om''.

Als we klaar zijn met eten brengt hij me naar huis en we nemen afscheid.
Ik sta in de keuken te koken als Liam thuis komt.
''Naila, waar ben je''?
''In the kitchen'' roep ik vanuit de keuken en hij slaat zijn armen om me heen.
''Wat heb je vandaag gedaan''?
''Ik heb computerspelletjes gespeelt met Louis. En daarna met hem gaan ontbijten bij Tiffany's''. Ik giet de spaghetti af.
''Was het leuk''? vraagt hij terwijl hij een fles wijn uit de koelkast haalt en twee wijnglazen uit de kast.
''ja heel leuk'' antwoord ik en ik strijk een verdwaalde lok achter mijn oor.
''Mooi zo'' hij glimlacht en geeft me een kus.
''Wat ben jij opgetogen''? ik kijk Liam onderzoekend aan en ik schuif ook aan tafel.
Liam opent de pan en schept wat spaghetti op.
''Het is morgen oudjaarsdag niet waar''?
Dat is waar ook. Ik zucht. Ik heb er een hele tijd over na gedacht en heb nu echt mijn besluit genomen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen