Toen we daar aankwamen was iedereen er al. Ik begroete iedereen en ging toen aan tafel zitten.
'Als Noa moet slapen, hiernaast is er een kamertje met een bedje in.' zei Johanna.
'Ok bedankt.' zei ik.
We begonnen met hapjes en daarna een voorgerecht.
'Ik ga even met Noa buiten lopen, het is hier te luid en ze gaat niet kunnen slapen en daarna kan ik haar in haar bedje leggen.' zei ik.
'Ok.' zei Louis.
Ik ging naar buiten en opeens kwam er een meisje naar me.
'Ben jij het liefje niet van Louis van One Direction?' vroeg ze.
'Ja.' zei ik.
'Ik zou mega graag een handtekening willen.' zei ze.
'Ik zal ze even halen, hoe heet je?' vroeg ik.
'Noa en ik ben 6 jaar.' zei ze.
'Mijn kindje noemt ook Noa, wacht even ik ga ze halen.' zei ik en liep snel naar binnen.
'Jongens er staat een klein meisje voor de deur die graag een handtekening wil.' zei ik.
'Ok.' zei Harry en we liepen naar buiten. Ze liep in Louis' armen, en gaf ze een briefje af.
'Noa.' riep er plots iemand.
'Mama, ik ben hier.' riep ze terug.
'One... One Direction.' zei ze.
'Ja en dankjewel voor de handtekeningen.' zei Noa.
'Graag gedaan.' zei Liam en we gingen terug naar binnen. Ik keek nog even achter me en zag Noa vrolijk huppelend over straat lopen. Ondertussen was Noa in slaap gevallen en ik legde haar in haar bedje. We aten het hoofdgerecht en de tijd vloog voorbij.
'Nog 20 seconden!' riep Harry plots en we gingen beginnen aftellen.
'10...9...8...7...6...5...4...3...2...1... HAPPY NEW YEAR!' riep iedereen in koor.
Louis nam me vast en trok me dicht tegen zich aan.
'Gelukkig nieuwjaar, en mijn jaar is al super goed begonnen met jou dicht bij me en Noa.' zei hij.
'Voor jou ook liefje.' zei ik en drukte mijn lippen stevig op de zijne.
'Ja, en nu wil ik haar kussen.' zei Harry lachend en trok me weg van Louis en gaf me 3 kussen op mijn kaak en dat deed ik bij iedereen. We aten nog van een heel mooi en uitgebreid dessertbuffet.
'Ga jij nog mee bij Niall?' vroeg ik aan Yardéna.
'Tuurlijk ik vertrek pas rond 12 uur 's middags.' zei ze.
'En wanneer kom je terug?' vroeg ik.
'Dat weet ik nog niet.' zei Dena.
'Ben je wel zeker dat je dit wil doen?' vroeg ik.
'Tuurlijk, ik wil mijn familie zien.' zei ze.
'Maar Niall?' zei ik.
'Veel bellen en skypen, ik ga niet zolang weg blijven.' zei ze.
'Maar vanaf volgende week zijn ze druk bezig en moeten we vaak reizen.' zei ik.
'Maak je maar geen zorgen.' zei ze en gaf me een knuffel.
'Ik ga je zo missen.' zei ik.
'Ik jou ook. Ik heb met iedereen afgesproken dat jullie rond half 11 bij Niall thuis komen, komen jullie ook?' vroeg ze.
'Tuurlijk, dan gaan we allemaal mee naar het station.' zei ik.
'Ok.' zei Yardéna met tranen in haar ogen. Het feest ging nog een tijdje verder en om 3 uur gingen we allemaal naar huis en kropen in ons bed.

Reageer (1)

  • xDelphine

    snel verder ;d.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen