Foto bij Twenty-one

Happy New Year Everyone!!!

''I suppose'' antwoord ik zacht en Diana omhelst me.
''Het spijt ons zo'' ook John slaat zijn armen om me heen.
Ik zucht en kijk naar de gang. Daar staat Liam en ik trek hem naar voren.
''Dit is mijn vriend Liam'' stel ik hem voor en Liam geeft John en Diana een hand.
Dan trekken ze me mee naar de kerstboom die nog opgetogen staat. Er staan nog een aantal cadeautjes onder.
''We hadden nog een paar cadeautjes voor je bewaart'' zegt Diana en ze geeft me het eerste pakje.
Bewonderend neem ik het pakje aan en maak het open. Er zit een hele cosmetica box in die ik graag had willen hebben.
Vervolgens duwt ook John een pakje in mijn handen en als die open is zit ik daar met een nieuwe mobiel in mijn handen.
''Bedankt'' zegt ik blij en ik omhels ze allebei.
''So this is christmas'' mompel ik als ik het liedje op de radio hoor en ik glimlach naar Liam.
''Nu weet je eindelijk hoe een echte kerst is''.
Ik knik en pak de laatste cadeau's uit.
''En vanavond heb ik nog een verrassing voor je'' zegt Liam zacht.

We rijden door de donkere straten van Sheffield naar het grote park.
''Dit was dus waar je al die tijd mee bezig was'' zeg ik opgetogen en kijk uit het raam.
Hij knikt en ik zie dat de sneeuw al aardig weggesmolten is.
In mijn gedachten probeer ik al een beetje te raden wat het kan zijn...
''We zijn er'' zegt hij en parkeert de auto.
We lopen samen met een paar andere mensen het park in.
We lopen samen de heuvel op waar je goed het vuurwerk voor vanavond kan zien.
''En wat is het''? vraag ik zenuwachtig maar Liam bedaard me een beetje.
''Dat zul je wel zien'' zegt hij mysterieus en zo wachten we nog even.
Er zit al heel wat vuurwerk in de lucht ondanks het nog geen twaalf uur is en het is vanavond heerlijk helder weer.
'''Heey meisje'' hoor ik opeens een bekende stem zeggen en ik kijk in de richting van de stem.
Ik kijk nog eens goed en zie dan mijn vader staan. Met tranen in mijn ogen val ik mijn vader in de armen en knuffel hem stevig.
''Hoe heb je dit kunnen regelen''? vraag ik met een hese stem en Liam komt er bij staan.
''je vriend heeft alles met jeugdzorg geregeld'' antwoord mijn vader en de tranen stromen over mijn wangen van blijdschap.
Deze kerst was absoluut de beste kerst ooit.
We horen iedereen aftellen en er vliegt nog meer vuurwerk in de lucht.
Ik geef Liam een stevig knuffel.''Dankje'' fluister ik door mijn tranen heen en Liam duwt met zijn wijsvinger mijn gezicht omhoog.
''Happy New Year, Naila'' zegt hij zacht.
En daar heb ik hem hoor, precies om 12 uur, My New Year's Eve Kiss!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen