Shin/Yu + min of meer einde (:

Shin pov
‘Shin, Je lichaam ontwikkeld zich nog steeds, het hoort erbij. Doe nou niet zo vervelend.’ Zei Kiro tegen me. Ik zuchtte. Ik lag op mijn buik op mijn bed met mijn gezicht in het kussen gedrukt. Kiro zat op het randje van het bed en streelde kalmerend over mijn rug. Ik draaide me voorzichtig en beetje en gluurde naar Kiro. ‘Maar ontwikkelgedoe moet nu toch wel stoppen? Ik ben 16.’ Mopperde ik. Nu zuchtte Kiro. ‘Ik kan er ook niks aan doen, accepteer het nou maar.’ Er dropte een kleine traan over mijn wang. ‘Maar jij hebt het zo makkelijk, en jij bent pas net 17.’ Ging ik verder. Kiro stond op. ‘Doe nou niet zo moeilijk Shin, gebeurd is gebeurd. Maar nu moet ik gaan, dus ik zie je morgen op school.’ Hij zwaaide nog even en liep toen mijn kamer uit. Ik rolde me op mijn rug en staarde naar het plafond.
Ik zat Naast Kiro in de klas. Voor ons zaten Yu en Vanessa. Ik was tot over mijn oren verliefd op Yu, maar hij had Vanessa. Het enige wat ik kon doen was naar hem staren. Zelfs als hij Bi of Gay was zou hij nog eerder een andere jongen kiezen dan mij. Yu was een van de populairste op school. Hij was vorig jaar blijven zitten, dus daarom zat hij bij mij, Kiro en Strify in de klas. Vanessa was het populairste meisje, dus tuurlijk ging Yu met haar. Ik vroeg me af of ze wel echt van elkaar hielden, of dat het gewoon was voor de populariteit. I
k begon te huilen en rolde me op. Alleen de gedacht aan vanmiddag al zorgde ervoor dat ik me weer ellendig ging voelen. De enige mensen die ik had waren Kiro en Strify, maar die twee vonden elkaar leuk zonder het van elkaar te weten, en als die eenmaal samen kwamen was ik waarschijnlijk alleen. Dan was er niemand meer die me zou verdedigen als Yu, Vanessa of iemand weer over vanmiddag begon. Er klopte iemand op de deur maar ik gaf geen antwoord. ‘Mag ik binnenkomen?’ Hoorde ik de stem van mijn zusje Vivian vragen. Eigenlijk was ze mijn iets oudere tweelingzus, maar ik noemde haar altijd zusje. ‘Viv, nu niet.’ Zei ik zielig. Mijn zusje negeerde het en ging op het randje van mijn bed zitten. ‘Ach, wat is er toch schatje?’ Vroeg ze vol medelijden terwijl ze over mijn rug wreef, zoals Kiro die middag ook gedaan had. Ik ging rechtop zitten en kroop in haar armen. ‘Gaat het over die Yu?’ Vroeg ze. Ik knikte en huilde nog harder. Beschermend sloeg ze haar armen om me heen en wiegde me heen en weer. ‘Ga je morgen mee naar Papa, broertjelief?’ Vroeg Viv toen ik een beetje gekalmeerd was. Ik knikte. Onze ouders waren al zo’n 4 jaar gescheiden. Beide woonde we bij mama, en onze oudere broer Percy woonde bij Papa. Papa was ondertussen alweer getrouwd met Jacqueline. Jacqueline was echt een schat. Uit haar vorige huwelijk had ze nog een dochtertje van 8, Maya, en nu was ze zwanger van Papa. Viv en Ik hadden er geen moeite mee, we vonden Mama, Papa en Jacqueline allemaal lief. Maya was af en toe echt een kleine bitch, en Percy was er bijna nooit. In papa’s huis deelde we een tweepersoonsbed, en thuis had ik een enkel bed, en Viv een tweepersoonsbed voor zichzelf. Percy had ruzie met mama, dus kwam hij nooit meer hier. Daarom hadden we ook geen logeerkamer of iets dergelijks. ‘Jongens, eten!’ Riep Mama van beneden. Ik droogde mijn tranen en samen met Vivian liep ik naar beneden. Beneden was de tafel gedekt voor zes personen. ‘Mama, we zijn maar met z’n drieën, waarom zoveel borden?’ Vroeg Viv, voor ik het kon vragen. Mama glimlachte. ‘Kom even zitten.’ We gingen tegenover mama aan tafel zitten en wachtte een beetje gespannen. Ik pakte Viv’s hand en ze kneep me even geruststellend. ‘Ik heb nu 3 maanden een nieuwe vriend, vanavond komt hij hier eten, met zijn zoon van 18 en dochtertje van 5. ‘ Zei Mama opgewekt. Viv stond op en omhelsde mama. ‘Wat leuk!’ Zei ze enthousiast. Ik glimlachte. We hadden al verwacht dat mama een nieuwe vriend had, omdat ze de laatste tijd vrolijker was dan anders. ‘Dan werk ik mijn make-up even bij, want ik zie eruit als een panda.’ Zei ik. Mama knikte en ik liep naar boven. Gelukkig was mijn gezicht niet meer rood. Ik haalde de verzopen make-up eraf en deed een beetje mascara en lipgloss op. Daarna liep ik weer naar beneden. Viv was mama aan het helpen met het laatste beetje eten, dus ging ik maar op de bank zitten. Ik zette de tv aan en zapte langs alle kanalen. Toen ik uiteindelijk een of ander anime-achtig programma tegen kwam stopte ik met zappen en keek naar het programma. Niet veel later hoorde ik de deurbel. Mama’s hakken tikte over de zogenaamd marmere vloer en ik hoorde de deur open gaan. Ik hoorde meerdere paren voeten over de vloer lopen en zetten de tv uit. Mama kwam uit de hal aanlopen met een man van ongeveer dezelfde leeftijd. Hij had en hartelijke glimlach en zijn donkerblonde haar begon een beetje grijs te worden. ‘He Jongen, ik ben Morice. ‘ Zei hij terwijl hij me een stevige handdruk gaf. ‘Euh, Shin.’ Zei ik een beetje verlegen. ‘Hij lijkt op zijn zusje.’ Zei Morice tegen mama. Daarna wende hij zich weer naar mij. ‘Nou Shin, mijn zoon en dochter zijn bij je zusje in de hal, je zal ze vast aardig vinden.’ Zei hij terwijl hij even op mijn schouder klopte. Ik glimlachte en knikte toen. Mama bracht Morice naar de keurig gedekte tafel en ik trippelde naar de hal. Toen ik de deur opende viel mijn mond open van verbazing. ‘Zeg me dat dit niet waar is, zeg me dat dit niet waar is, zeg me dat dit niet waar is.’ Zei ik herhalend. Ik zag zwart voor mijn ogen en voelde hoe mijn lichaam de grond raakte.
‘Shin, broertjelief, ben je okey?’ Hoorde Ik Viv’s stem. Ik opende mijn ogen en knipperde tegen het felle licht. Pijnlijk wreef ik over mijn hoofd. ‘Zeg me dat het niet Yu is.’ Zei ik angstig. Viv zuchtte. ‘Het spijt me broertjelief, maar die Yu van jouw gaat je stiefbroertje worden.’ Zei Viv zacht. Ik begon te snikken en keek rond. Ik lag op de bank in de huiskamer. ‘Waar is iedereen?’ Vroeg ik. Viv glimlachte even. ‘Wees maar niet bang, die zitten aan tafel. Het eten is nog niet geserveerd, en ze kletsen even bij.’ Zei ze. Ik ging voorzichtig rechtop zitten. ‘Hoelang heb ik op de bank gelegen? Hoe kom ik überhaupt op de bank?’ Vroeg ik. Viv sloeg een arm om me heen. ‘Je hebt maar tien minuutjes gelegen. Die Yu heeft je op de bank getild. Ik voelde dat ik begon te blozen en sloeg mijn handen voor mijn gezicht. ‘Tis okey broertjelief. Laten we gaan.’ Zei Viv. Ze stond op en pakte mijn hand. Samen liepen we naar de eettafel . Zonder iets te zeggen of iemand aan te kijken ging ik op mijn plek zitten, tegenover Viv. Mama streelde even over mijn hoofd en haar gesprek met Morice ging weer verder. Ik gluurde tussen mijn plukken haar door naar het zusje van Yu. ‘Hoi, ik ben Lilly, en jij?’ Zei ze toen ze merkte dat ik naar haar keek. Ze had dunne bruine haren en een roze jurkje aan. ‘Ik ben Shin.’ Zei ik schor. Waarschijnlijk had Yu al uitgelegd dat we bij elkaar in de klas zaten ofzo, aangezien niemand ergens naar vroeg. Maar ze vroegen ook niet hoe het kwam dat ik flauwviel. Zou Yu verteld hebben wat er op school was gebeurd, en gezegd hebben dat het daar door kwam? Ik beet op mijn lip en er werd me een bord eten toe geschoven. ‘Dankje.’ Zei ik zacht. Ik pakte mijn vork en begon kleine hapjes te eten. Het was iets met rijst, kip en veel groente. Toen mijn bord helemaal leeg was, was de rest onderhand ook wel klaar met eten. ‘Vivian, Shin? Laten jullie je kamers anders even zien?’ Stelde mama voor. Ik knikte en stond op. Ik was blij dat mama me ook gewoon Shin noemde. Ik liep alvast naar de hal, en Viv nam Lilly en Yu wel mee. Toen ze de hal in kwamen liep ik naar boven en wachtte op de overloop. Ik wou Yu niet onder ogen komen. Ik sloot mijn ogen even en balde mijn vuisten. Ik mocht niet huilen nu. ‘Ga je me je kamer nog laten zien?’ Hoorde ik de stem van Yu vlak bij mijn oor. Ik gilde en sprong opzij. Lilly begon te lachen, en Viv probeerde haar lach in te houden. ‘Niet grappig Viv.’ Beet ik haar toe. Viv verontschuldigde zich en opende toen de deur van haar kamer. ‘Dit is mijn kamer.’ Zei ze vrolijk. Lilly rende naar binnen en keek rond. ‘Wat mooi!’ Riep ze enthousiast. Yu stapte ook binnen en ging op Viv’s witte bureaustoel zitten. Viv had een lichtblauwe kamer met een eikenhoutenvloer. Midden in haar kamer lag een wit wollig tapijt, en alle meubels waren van iets donkerder hout. Aan de muren hingen posters en foto’s van modellen en katten. Ik ging op Viv’s bed liggen en keerde mijn rug naar de rest, zodat ik tegen de muur aan keek. ‘Shin, zullen we nu jouw kamer laten zien?’ Vroeg Viv me. Ik zuchtte en stond op. Lilly Pakte mijn hand en ik liep aarzelend naar mijn kamer. Lilly was echt een lief meisje, maar haar broer, oh Gott. Ik opende de deur van mijn kamer en Lilly trok me mee naar binnen. Mijn kamer was iets kleiner dan die van Viv. De muren waren zwart en de vloer had hetzelfde soort hout als de vloer van Viv. Op mijn bed zat een roze zwart geblokte overtrek, en aan de linker muur hingen posters van allerlei bands. Voornamelijk J-rock bands. Aan de rechter muur hing een groot prikbord met foto’s van Mij, Kiro en Strify, Anime plaatjes en tekeningen en nog meer spul. ‘Zullen we nu weer gaan?’ Vroeg ik hoopvol. ‘Shin, je negeert me de hele tijd al. Ik heb nog niet eens rond kunnen kijken. Bovendien doe je op school ook al zo vaag!’ Riep Yu. Ik beet op mijn lip en keek naar de vloer. Viv ging naast me staan en kneep even in mijn hand. ‘Ssssht, rustig.’ Fluisterde ze. Maar het was te laat. Het ging niet. Zachtjes begon ik te snikken en de tranen druppelde op de houten vloer. Viv sloeg haar ene arm om me heen. ‘Shin kom op, wees vrolijk.’ Zei ze zacht. Ik wreef mijn wangen droog en keek op. Yu was de foto’s op het prikbord aan het bekijken en Lilly speelde met het kleine witte beertje wat normaalgesproken op het voeteneinde van mijn bed zat. Viv knuffelde me even en drukte een kus op mijn wang. ’Het Komt wel goed broertjelief.’ Zei ze. Ze liep naar Lilly en tilde haar op. ‘Zullen wij in mijn kamer gaan spelen? Ik heb nog heel veel leuke spulletjes.’ Zei ze tegen Lilly. Lilly knikte enthousiast en Viv liep mijn kamer uit. Ze sloot de deur achter zich zodat ik met Yu opgescheept zat. Ik ging op het randje van mijn bed zitten, en na even kwam Yu naast me zitten. ‘Shin, wat is het probleem?’ Vroeg Yu. Ik gaf geen antwoord. ‘Op school doe je heel vaag, hier negeer je me, en als ik vraag waarom dan begin je te huilen. Ik heb er ook niet om gevraagd om hier te komen. Wist ik veel. Maar als we dan broertjes moeten worden, gedraag je dan alsjeblieft normaal.’ Zei Hij. Ik begon hard te huilen en hoorde Yu schrikken. ‘Shin, eh, niet huilen, ik bedoel het niet zo.’ Zei Yu verbaasd. Ik keek hem aan. ‘Dat weet ik, maar ik vind je leuk godverdomme!’ Huilde ik. Ik stond op en liep naar Viv’s kamer. Viv keek me verbaasd aan en sloot me toen in haar armen. ‘Och broertjelief, stil maar.’ Suste ze me terwijl ze over mijn haren streek. Ik legde mijn hoofd op haar schouder en voelde twee paar mini handjes om mijn middel. ‘Stil maar Broertje.’ Zei Lilly. IK glimlachte even door mijn tranen heen. Ze was nog zo klein, en toch begripvol voor hoever dat kon. ‘Lilly, hij is je broer niet.’ Zei Yu in de deuropening. Het bleef stil, en Lilly liet me los. ‘Maar hij gaat toch wel mijn broer worden?’ Vroeg ze. Ik zag Yu zijn schouders ophalen. ‘Dat kunnen alleen papa en Evaline beslissen.’ Zei hij. Ik liet Viv los en liep Yu straal voorbij de kamer uit, de trap af naar beneden. ‘Mama, kan ik even met je praten?’ Vroeg ik haar. Morice en mama keken om. ‘Wat lief, mij noemen de kids al lang geen papa meer, maar Mo.’ Zei Morice. Mama glimlachte naar hem en nam mij toen mee naar de huiskamer. ‘Waarom kom je het met mij bespreken in plaats van met Vivian? Jullie zijn zo close.’ Zei mama. Ik knikte. ‘Ja maar Viv kan hier niks mee. Jij waarschijnlijk ook niet maar…’ Begon ik. Mama keek me afwachtend aan. ‘Ik zit dus bij Yu in de klas en Ik vind hem leuk, mama. Hoe moet dat nu? Hij word misschien mijn broer.’ Snikte ik. Mama zei niks. ‘Ik denk dat je je maar over deze liefde heen moet zetten Shin.’ Zei ze na een poosje terwijl ze haar arm om me heen sloeg. ‘Maar dat wil ik niet!’ Riep ik. Ik gooide haar arm van me af en liep weer naar boven. Huilend plofte ik op mijn bed en pakte mijn telefoon. Ik zocht Kiro’s nummer, en toen hij opnam vertelde ik hem het hele verhaal.
Na het bellen met Kiro werd er op mijn deur geklopt en kwam Viv binnen. ‘Ik heb met Yu gesproken.’ Zei ze. Ze kwam naast me liggen en pakte mijn hand. Ze legde onze handen op haar buik en keek me aan. ‘Hij vind jou ook leuk, maar hij gaat met die Vanessa om het te verbergen en om zijn populariteit te behouden. Hij zei dat het beter was als jullie niks namen, omdat de kans groot was dat jullie halfbroertjes zouden worden. Dus hij houd Vanessa, en hij hoopte dat je er snel overheen was.’ Zei Viv. Ik begon weer te huilen en rolde me tegen haar aan. Ze streelde over mijn rug. ‘Met wie belde je net Broertjelief?’ Vroeg ze me. Ik haalde mijn neus even op. ‘Met Kiro, ik heb hem alles verteld, aangezien we het hier vanmiddag nog over hadden.’ Zei ik huilerig. ‘En wat zei hij?’ Vroeg Viv. ‘Hij zei dat ik me beter op iemand anders of school kon concentreren, aangezien het tussen mij en Yu niet zou werken.’ Huilde ik nu. Viv streek weer over mijn rug en drukte een kus op mijn voorhoofd. ‘Ach gossie toch.’ Zo bleven we een tijdje liggen. ‘Viv? Je hebt al heel lang geen vriendje gehad en bent ook niet verliefd geweest. Is dat niet raar?’ Vroeg ik aan Viv. Viv glimlachte. ‘Nee joh. Ik voel me gelukkig met mijn familie en vrienden, dus zolang ik niet verliefd ben heb ik geen vriendje nodig.’ Zei ze. Ze ging rechtop zitten en stond op. ‘Kom, ga je weer mee naar mijn kamer, Yu en Lilly zitten daar geloof ik nog.’ Ik twijfelde even. ‘Kan je Yu anders even hier naartoe sturen? Dan kunnen we het zo gezegd uitpraten.’ Viv knikte en blies een kusje naar me. Niet veel later kwam Yu de kamer in. ‘Hey.’ Zei ik zacht. Er brak een glimlach door op Yu’s iets wat sombere gezicht. ‘Hey Shin.’ Zei hij. Hij ging naast me op het bed zitten en zei niks. Ik bekeek Yu aandachtig. Hij was zo mooi… Iets moois wat ik nooit zou kunnen hebben. Hij was van Vanessa, en bleef dat. ‘Hou je echt van Vanessa?’ Vroeg ik hem. Yu keek me aan. ‘Normaal zou ik iets roepen van; Tuurlijk, hoe kan je dat vragen. Maar ik zal eerlijk tegenover je zijn Shin. Ik hou niet van haar. Ze is aardig, meer niet.’ Ik knikte als teken van begrip. ‘Heb je het ooit met haar gedaan?’ Vroeg ik zachtjes terwijl ik rood kleurde. Yu schudde zijn hoofd. ‘Hoe zit het tussen jou en Kiro?’ Vroeg hij. Ik keek hem dom aan. ‘Kiro is een goede vriend van mij, en Hij en Strify zijn gek op elkaar, alleen weten ze het niet.’ Yu lachte. ‘Strify is die blond met bruin harige toch?’ Ik knikte. Voorzichtig veegde Yu de kleine druppeltjes tranen van mijn wangen af. ‘Niet huilen, daar ben je te mooi voor.’ Zei hij zacht. Ik glimlachte en hij drukte zacht een kusje op mijn lippen. Ik kon wel schreeuwen nu! Ik explodeerde van binnen uit. ‘Nog eens, nog eens!’ Riep ik hyper. Yu lachte en ik sloeg geschrokken mijn handen voor mijn mond. Oh Gott, had ik dat nou echt geroepen? Yu haalde mijn handen weg en zette zijn lippen weer op de mijne, alleen dit keer zoende hij me. Hij sloeg zijn armen om mijn middel heen en trok me nog dichter naar hem toe. Voorzichtig sloeg ik mijn armen om zijn hals heen. Na even maakte hij zijn lippen weer los van de mijne, maar hij hield me nog wel stevig vast. ‘Je snapt toch wel dat het niet meer kan zijn he?’ Zei Yu met een zielige blik in zijn ogen. Ik schudde mijn hoofd. Ik snapte het niet! Ik hield van Yu, en Yu hield van mij. Dan kon het toch gewoon? We waren toch geen echte broertjes, en al trouwde mama met Morice, dan waren we nog geen echte broertjes. ‘Shin, op school zou het dan mis gaan, en je moeder en mijn vader zouden het niet goedkeuren.’ Zei Yu terwijl hij me weer los liet. Ik schudde mijn hoofd. ‘Nee maar, ik..het..’ Bracht ik uit. Ik begon zachtjes weer te snikken. ‘Niet huilen Shinya, het is okey.’ Zei Yu terwijl hij zijn armen weer om me heen sloeg. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en snoof zijn geur op. ‘Yuki, Ik houd van jou, en jij houd van mij. Waarom kan het dan niet?’ Vroeg ik hem. Yu drukte een kusje op mijn voorhoofd. ‘Dat kan gewoon niet goed uitpakken Shinya. We moeten ons er gewoon even overheen zetten. Ik ga verder met Nessa, en jij vind vast iemand die je nog leuker vind dan mij.’ Zei hij. Ik kroop op zijn schoot een schudde mijn hoofd. ‘Maar ik wil jou Yuki.’ Fluisterde ik schor. Yu hield me stevig vast en wiegde me heen en weer. ‘Blijven jullie vanavond hier?’ Vroeg ik na een tijdje. ‘Ik weet het niet.’ Zei Yu emotieloos. IK maakte me los uit Yu’s omhelzing en schuifelde naar Viv’s kamer. Viv zat op de rand van haar bed en streelde over Lilly’s ruggetje. Ze sliep op de ene kant van Viv’s bed. ‘Blijven ze hier vanavond?’ Vroeg ik aan Viv. Ze haalde haar schouders op. ‘Ik weet het niet broertje, zullen we het vragen?’ Zei ze. Ik knikte en samen liepen we naar beneden. Beneden zaten mama en Morice op de bank met ene glas wijn tv te kijken. ‘Mama, blijven de gasten vanavond hier?’ Vroeg Viv. Morice keek op de klok. ‘Het is tien uur geweest, als we kunnen blijven zou het geweldig zijn.’ Zei Morice terwijl hij naar mama keek. Mama knikte. ‘Okey dat is goed. Dan kan Lilly bij jou slapen Viv, en Voor Yu halen we een matrasje van zolder zodat hij bij Shin kan slapen.’ We knikte en liepen weer naar boven. Alsof het afgesproken was liepen we samen naar zolder om het matras voor Yu te halen. ‘Viv, Yu heeft me gezoend, maar hij blijft volhouden dat er geen relatie kan zijn.’ Zei ik. Viv keek me aan en sloeg haar armen om me heen. ‘Niemand kan jou weerstaan broertjelief, trust me.’ Zei ze. Ik glimlachte even en pakte toen het matras op. Samen met Viv sleepte ik het naar beneden en legde het in mijn kamer. Yu zat op mijn bed en bekeek weer alle foto’s en tekeningen op mijn prikbord. ‘Hey.’ Groette Viv. Yu glimlachte. ‘Hi.’ Viv vertrok weer naar haar kamer en ik haalde een slaapzak voor Yu uit mijn kast. ‘Jullie slapen vanavond hier.’ Legde ik uit. Yu knikte begrijpend en stond op. ‘Ik ga even bij Lilly kijken, dan kan jij je omkleden.’ Ik glimlachte en knikte. Toen Yu weg was trok ik mijn broek en Shirt uit en bekeek mezelf in de spiegel. Ik droeg een van Viv’s strings. Eentje die ze niet meer wou hebben. Ze begreep me altijd en ik deelde alles met haar, dus daarom had ze deze aan mij gegeven. Ik opende mijn kast en keek tussen mijn pyjama’s. Uiteindelijk haalde ik een Rozige satijnen top met een bijhorende lange broek eruit. Ik trok het aan en keek nogmaals in de spiegel. De stof voelde fijn aan. Op blote voeten liep ik de hal op en ging de badkamer in. Ik haalde mijn -alweer- uitgelopen make-up eraf en poetste mijn tanden. Toen ik klaar was liep ik naar Viv’s kamer en ging naar binnen. Yu zat op de rand van Viv’s bed bij Lilly, en Viv kon ik niet vinden. ‘Hey, waar is Viv?’ Vroeg ik aan Yu. ‘Beneden thee aan het zetten.’ Was zijn antwoord. Hij stond op en liep naar me toe. Voorzichtig pakte hij mijn gezicht tussen zijn handen en drukte een kus op mijn voorhoofd. ‘Heb je een joggingbroek voor me?’ Vroeg hij. Ik bloosde even en pakte zijn pols. ‘Ik weet het niet, laten we even kijken.’ Zei ik terwijl ik hem mee nam naar mijn kamer. In mijn kamer ging Yu op mijn bed zitten en opende ik mijn kast. Ik zocht tussen alle kleding en vond uiteindelijk een donkerblauwe joggingbroek. Ik gaf het ding aan Yu en knipoogde even. ‘Kleed je hier maar om, Dan haal ik even een tandenborstel voor je.’ Yu knikte en ik liep mijn kamer uit. Uit het kastje in de badkamer haalde ik een tandenborstel voor Yu en legde die op het randje van de wastafel, samen met de make-upremover, tandpasta, watjes, een washandje en een stukje zeep. Niet veel later kwam Yu de badkamer in. ‘Hier zijn wat spulletjes.’ Zei ik terwijl ik naar de wastafel wees. Yu knikte en ik verliet de badkamer. Ik ging Viv’s kamer in zag haar in haar blauwe nachtjapon op het randje van haar bed haar haren borstelen. Ze stopte en glimlachte toen ze mij zag. Geruisloos stond ze op en liep met mij mee naar mijn kamer. In mijn kamer gingen we samen op mijn bed zitten, en begon ze voorzichtig mijn haren te borstelen. Na twee minuutjes kwam Yu de kamer binnen. Hij glimlachte toen hij ons zag en ging stilletjes op zijn logeermatrasje zitten. Voorzichtig bekeek ik hem. ‘Yu, heb je gehuild?’ Vroeg ik zacht. Viv stopte even met borstelen. Yu haalde zijn schouders op. ‘Het is niks.’ Mompelde hij. Viv sloeg haar armen om me heen en drukte een kus op mijn wang. ‘Welterusten broertjelief.’ Zei ze. Ik gaf haar een kus op haar neus. ‘Welterusten zusje.’ Zei ik. Viv verliet mijn kamer en deed het licht voor me uit. Ze sloot de deur zachtjes en het was meteen helemaal stil. Toen ik bijna ingeslapen was hoorde ik Yu opeens zachtjes snikken. Ik wreef in mijn ogen en ging rechtop zitten. ‘Yu, wat is er?’ Vroeg ik zachtjes. Hij ging ook rechtop zitten en staarde voor zich uit. ‘Ik ga je nooit kunnen vergeten Shin, ik wil Nessa niet, ik wil jou.’ Huilde hij. Ik pakte zijn arm en trok er zachtjes aan. ‘Kom. Kom hier liggen.’ Zei ik. Yu schudde zijn hoofd. ‘Dan is het alleen nog maar moeilijker om je te vergeten. Ik had je niet moeten zoenen.’ Snikte hij. Ik beet op mijn lip. ‘Maar je hoeft me ook niet te vergeten, en ik ben dolgelukkig dat je me zoende.’ Zei ik. Yu krabbelde langzaam overeind en ging naast me in mijn bed zitten. ‘Alleen vannacht, en daarna moeten we proberen te vergeten, goed?’ Mompelde hij. Ik zuchtte. ‘Ik geef nog niet op Yu, maar vannacht zullen we zeker samen zijn.’ Yu ging liggen en ik nestelde me naast hem. Na even draaide hij zich op zijn zij en leunde op zijn elleboog. Met zijn andere hand streelde hij over mijn wang. ‘Je bent zo prachtig Shin. Je moest eens weten hoe vaak ik je bekeken heb toen je je omkleedde tijdens gym. Je moest eens weten wat voor fantasieën ik had als Nessa me zoende of knuffelde. Je bezorgde me natte dromen, zelfbevredigingen en koude douches. Ik ben stapel gek op je Shin.’ Zei hij. Ik bloosde en schoof dichter naar hem toe. ‘Yuki? Op school gaan er dingen rond. Dingen over jou en Vanessa. Ze zeggen dat Jullie aan sm hebben gedaan, dat Vanessa een striptease heeft gehouden en dat soort dingen. Is dat waar?’ Vroeg ik stilletjes. Yu schudde zijn hoofd. ‘Nee, ik heb haar zelfs nog nooit naakt gezien. Het was allemaal bluf Shin, dat is het populaire schoolleven.’ Ik bleef stil. ‘Zou je haar ooit naakt willen zien?’ Vroeg ik hem. Yu schudde zijn hoofd. ‘Ik voel niks voor haar Shin. Hoezo zoveel vragen?’ Ik beet op mijn lip en hield me stil. ‘Niet dat het erg is hoor.’ Zei Yu waarna hij me even teder in mijn hals zoende. Ik glimlachte. ‘Heb je ooit iets met een jongen gehad?’ Yu schudde zijn hoofd en ging weer op zijn rug liggen. Voorzichtig trok hij mij boven op hem, zodat mijn buik de zijne raakte. ‘Yuki, mag ik je Shirt uittrekken?’ Vroeg ik blozend. Yu kreunde. ‘Maar je ligt net zo lekker op mijn buik, blijf nou.’ Mompelde hij. Ik glimlachte en ging rechtop op zijn heupen zitten. Voorzichtig trok ik zijn Shirt een stukje op en streelde met mijn vingers over zijn gespierde buik. ‘Please Yuki?’ Yu glimlachte en trok me weer plat op zijn buik. ‘Het is zo lief als je me zo noemt.’ Mompelde hij. Hij drukte zijn lippen op de mijne en zoende me teder. Ik zoende hem voorzichtig terug. Zijn handen streelde langzaam over mijn rug heen en weer, en na even gleden ze enkel nog naar beneden. Ik voelde zijn handen op mijn achterste en er trok een rilling over mijn rug. Terwijl de toppen van zijn vingers me zachtjes streelde, gleed zijn tong over mijn lippen. Ik opende mijn mond een klein stukje en zijn tong vond de mijne. Er begon een teder tongenspel, maar al snel werd het steeds vuriger, alsof de vlammen er van af spatte. Deze nacht mocht eeuwig duren! Yu maakte zijn lippen los van de mijne en grijnsde. ‘Je hebt een probleempje is het niet?’ Vroeg hij me. IK kleurde rood toen ik snapte waar hij het over had. Ik wou iets zeggen, maar Yu legde zijn vinger op mijn lippen. Ik keek hem afwachtend aan en hij rolde mij voorzichtig van hem af. Hij ging overeind zitten en trok zijn shirt over zijn hoofd waarna hij het naast mijn bed op zijn logeermatrasje dropte. Ik grijnsde en gleed met mijn vingers over zijn gespierde borst. Hij draaide zijn hoofd schuin en keek bedenkelijk. ‘Wat?’ Vroeg ik hem vaag. Hij glimlachte. Voorzichtig pakte hij de onderkant van mijn satijnen top beet en trok het ding over mijn hoofd. ‘Veel beter zo.’ Mompelde hij. IK boog me naar hem toe en plaatse voorzichtig een kusje in zijn hals. Yu maakte en tevreden geluidje, en keek me even smekend aan toen ik ophield. Langzaam boog hij zich naar mij toe en drukte me met mijn rug tegen de muur. Ik voelde zijn lippen teder in mijn hals, steeds meer kleine kusjes gevend. Zijn lippen gleden lager over mijn borst heen en ik sloot mijn ogen. Toen Yu even over mijn tepel likte kreunde ik. ‘Oeh, vind Shinya dat lekker?’ Vroeg Yu speels. Met mijn ogen nog steeds dicht knikte ik. Yu likte nogmaals langs mijn tepel, en begon er toen voorzichtig aan te sabbelen. Ik kreunde nog een paar keer en Yu sloeg zijn hand voor mijn mond. ‘Wel stil zijn Shinya, anders horen ze ons.’ Zei Yu. Voor ik kon antwoorden had hij zijn lippen al onder op mijn borst gezet en ging met zijn tong over mijn buik heen, langs mijn navel naar het randje van mijn broek. Hij likte vlak langs het randje en ik kreunde weer. Voorzichtig ging Yu rechtop zitten en trok aan het randje van mijn broek. Voorzichtig trok hij ook mijn broek uit en bekeek mijn lichaam. ‘Shin, je bent zo adembenemend mooi.’ Fluisterde hij. Ik bloosde even en glimlachte toen. Yu zoende mijn buik en ging verder langs mijn heup over mijn bovenbeen. ‘Ga je nu mijn hele lichaam zoenen?’ Vroeg ik hem genietend. Yu lachte. ‘Zeker wel.’ Ik maakte een tevreden geluidje en Yu begon mijn andere been ook te zoenen. Toen hij daar mee klaar was kwam hij rechtovereind en drukte een kus op mijn voorhoofd en op mijn neus. Daarna pakte hij mijn hand en zoende vanaf mijn hand tot aan mijn schouder. Ik haalde mijn rug van de muur af en legde mijn hoofd in mijn nek. ‘Yu toe nou.’ Mompelde ik. Yu grijnsde en trok me op zijn schoot. Hij trok me dicht tegen hem aan en zoog zich vast in mijn nek. Ik maakte kirrende en kreunende geluiden en trok me tegen Yu aan. Na even stopte hij en streek met zijn handen door mijn haar. Hij grijnsde en bewoog zijn heupen schurend tegen de mijne aan. Ik kreunde en zette mijn nagels in zijn rug. ‘Ah, Ben je ene beetje geil Shin?’ Grijnsde hij. Ik verstopte mijn hoofd in zijn nek en beet voorzichtig in zijn schouder. ‘Dat beschouw ik als een Ja.’ Mompelde Yu. Hij rolde me weer van hem af en trok aan het randje van mijn slipje. ‘En nu Shinya?’ Vroeg hij me twijfelend terwijl hij een kusje op mijn lippen drukte. ‘Heeft het met Vanessa en het Broertjesfeit te maken?’ Vroeg ik zielig. Yu beet op zijn lip en knikte toen. Ik probeerde mijn lippen op de zijne te drukken, maar hij hield me tegen. ‘Moeten we dit wel doen?’ Vroeg hij zacht. Ik begon zachtjes te snikken. ‘Je hebt het gezegd Yu, je zei dat je vanavond met mij zou zijn.’ Yu trok me tegen hem aan. ‘Sorry Shinya, zo bedoelde ik het niet…ik..’ Mompelde hij. De tranen stroomde over mijn wangen en ik stond op. Ik opende mijn kast en haalde mijn witte badjas eruit. Voorzichtig deed ik het aan en liep naar mijn deur. ‘Shin, wacht.’ Zei Yu. IK probeerde hem te negeren, maar hij stond op en kwam naar me toe. ‘Yu nee. Laat me!’ Zei ik. Ik wou de deur uitlopen, maar Yu duwde hem dicht. Hij drukte mij met mijn buik tegen de deur aan en leunde met zijn volle gewicht op me. Hij plaatste zijn lippen in mijn hals en liet voorzichtig de badjas van mijn schouders glijden. ‘Je bent ze zacht Shin.’ Mompelde Yu. Hij hijgde in mijn nek en zijn handen gleden over mijn heupen. Met zijn tong likte hij me in mijn hals en over mijn schouder. Hij zette zijn tanden in mijn schouder en drukte zich nog dichter tegen me aan. Zijn handen plukte aan het kleine stukje stof dat nog aan mijn lichaam zat en ik kreunde even. ‘Shin, Ik wil Nessa niet, ik wil jou.’ Zei hij zwoel. Hij wreef zijn lichaam tegen het mijne aan en trok me toen van de deur af. Hij tilde me op en legde me weer op mijn bed. ‘Shin, je bent geil.’ Zei hij grijnzend terwijl hij over mijn lichaam streelde. Ik grinnikte en keek naar zijn kruis. ‘Jij geloof ik ook Yuki.’ Hij grinnikte en drukte zijn lippen op de mijne. Hij zoende me hongerig en zijn tong vond de mijne binnen no-time. Ik vroeg me af waarom hij nu opeens wel weer door wou. Het kon me niet veel schelen en ik maakte me los van hem. Ik begon zijn geleende joggingbroek uit te trekken en keek hem duivels aan. ‘Nu kan je het krijgen ook.’ Grinnikte ik. Yu’s antwoord was een kreun. Ik haakte mijn vingers achter de rand van Yu’s boxer en liet het tegen zijn huid aan schieten. Yu kreunde weer en wreef met zijn handen over de bobbel in zijn boxer. Ik tikte zijn handen weg. ‘Af, ikke doen.’ Zei ik geil. Ik trok de boxer van zijn heupen af en plaatste een kusje op zijn voorhoofd. ‘I love you.’ Mompelde ik. Met mijn vingertoppen gleed ik even over zijn topje en hij kreunde luid. IK grijnsde en omsloot zijn stijve met mijn hand. Langzaam bewoog ik mijn hand heen en weer en Yu kreunde en hijgde. ‘Shin, more.’ Kreunde hij. Ik bewoog mijn hand sneller en Yu streelde over mijn borst. Zijn vingers gleden over mijn tepels en nu kreunde ik ook zachtjes. Hoe sneller ik mijn hand bewoog, hoe harder Yu kreunde en hijgde. Opeens sloeg hij zijn hand voor zijn mond en kwam hij. Ondanks dat hij zijn schreeuw had geprobeerd te smoren met zijn hand klonk het toch best luid. Een beetje vaag keek ik naar mijn hand, waar Yu’s witte goedje aan kleefde. Yu grinnikte even en ging achter me zitten. Hij streelde even over mijn lichaam en pakte toen mijn pols. Hij bewoog mijn hand naar mijn mond, en ik snapte wat hij bedoelde. Voorzichtig likte ik Yu’s goedje van mijn hand, en Yu drukte zijn warme lichaam tegen het mijne aan. ‘Je bent zo hot Shinya.’ Zei hij terwijl hij langs mijn zij streelde. Ik kreunde even en Yu draaide me om. Voorzichtig drukte hij me plat op bed en spreidde mijn benen. Hij boog zich voorzichtig voor over en nam toen mijn stijve in zijn mond. Opgewonden stootte ik een harde kreun uit, en sloeg daarna geschrokken mijn hand voor mijn mond. Yu’s tong gleed over mijn stijve en hij speelde ermee in zijn mond. Ik hijgde en kreunde terwijl Yu het alsmaar geiler maakte. Ik pakte zijn haren vast en bewoog met mijn handen met hem mee. Ik dwong hem om steeds sneller te gaan, en niet veel later kwam ik. Ik riep Yu’s naam en ontspande me langzaam. Ik zag Yu slikken en hij kroop tegen me aan. Dicht tegen elkaar aan gedrukt lagen we half bezweet uit te hijgen. Dit was echt geweldig. Yu drukte nog een laatste kusje op mijn wang, smakte even en daarna vielen we beide in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen