Sorry dat het zo lang duurde sorry sorry sorry

Ik word naar huis gereden. als ik thuis kom is heel het huis versiert. ik zeg 'ahww jongens wie heeftvdit geregeld?' 'nouu Daan het het aan ons gevraagt of wij dat wouden doen omdat hij bij jou wou blijven :)' 'ahhww Daan je ben een schatje' ik geef hem een kus 'ahhww liefff' hoor ik iedereen zeggen. ik word een beetje rood en Daan ook Daan zegt ' ik breng je naar boven je moet rusten' 'nee ik wil nog niet naar boven' zeg ik met een kinderachtig stemmetje en ik begin te lachen en iedereen lacht met me mee 'nee jij moet rusten' 'neeehhee ik ga wel op het zwembad stoeltje liggen als jullie dan gaan zwemmen da-' 'ho wacht heb je een zwembad?!?!' roept rein 'hahah ja heb je die kamer aan mijn kamer niet gezien daar is het zwembad' 'OMG Daan zeg dat het goed is dat ze op een zwembad bedje gaat liggen want ik wil zwemmen pleaass Daan:$' 'okee vooruit!' okee ik rij je naar het zwembad' Daan rijd me naar het zwembad en legt me op een zwembad stoeltje en zegt 'okee ik ga me ff omkleden blijf hier je kan niet weg maar ja roep als er iets is he!' en Daan loopt weg.

Reageer (4)

  • xxIKHEETANNE

    leukleuk snel verder(:

    1 decennium geleden
  • MS123456

    Hahahaha schattig snel verder xxx

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Oehw Leeeeeuuuuuk!(:

    1 decennium geleden
  • xSuzannne

    Hihi i still like it <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen