Foto bij Proloog.

Eerste stukjes zijn altijd minder goed toch?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Nibbits

    Ik kwam hier door je reactie op mijn verhaal, dus hier is mijn mening: ik vind het erg leuk klinken, deze proloog is heel vaag, wat er voor zorgt dat ik nieuwsgierig wordt. Maar ik vind net zoals Lrxx dat er wel iets meer enters in mogen, want het duurde even voor ik door had wie wat zei..
    Maar ik neem een abo, ben best nieuwsgierig, zoals ik al zeixx

    1 decennium geleden
  • MKadootjes

    echt goed hoor!!
    VEDER!!

    1 decennium geleden
  • Truexoxotic

    Egt een goed verhaal... Nu al! Marrrr...
    Hoe kán of wil iemand leven zonder zayn?

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    hahahah is ze nou blij omdat het uit is met haar vriendje? en ik vind het luek maar ik heb wel hetzelfde als Lrxx
    probeer daar wat op te letten :D twordt echt een mooi verhaal ik voel het ;Dxx

    1 decennium geleden
  • Lrxx

    Als antwoord op je reactie op mijn verhaal, geef ik bij dezen mijn mening over het jouwe..
    Aangezien dit alleen nog de proloog is, kan ik niet veel zeggen erover. Dit stukje heeft wel inhoud, maar het is nog te vaag om de verhaallijn echt te kunnen doorgronden.
    Verder zou ik af en toe een entertje indrukken na een zin.. In deze opbouw is het lastig en zelfs vervelend om te lezen, omdat het dan niet duidelijk is wanneer wat door wie wordt gezegd:)

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen