Foto bij Know 11

Iedereen school weer overleefd?

Ik ga mooi niet aan mijn huiswerk! Ik ga Charlotte haar kamer rondsnuffelen voor informatie over de jongen. Als ik thuiskom gooi ik mijn fiets neer en loop naar binnen. 'Waar is Lottie?' vraagt mijn moeder verbaasd. 'Bij Max' zeg ik terwijl ik doorloop naar de gang. 'Bleef jij daar niet?' vraagt ze. Ik schud mijn hoofd en loop naar boven. Naar Lottie haar kamer. Ik snuffel tussen de spullen op haar bureau en vind een klassenfoto. Ik bekijk hem goed en zie dan de jongen erop staan. Zijn bruine krullen en stralende lach herken ik uit duizenden. Ik glimlach onwillekeurig. Ik kijk nog even verder tussen de spullen en zie een lijstje met namen van haar klasgenoten, op volgorde van de foto. Harry, hij heet Harry zie ik dan. Harry Styles... Ik kijk nog even verder en vind de telefoonpiramide. Dat gaat me iets te ver. Zijn telefoonnummer uit mijn hoofd leren, want dat ga ik zeker doen als ik hem eenmaal weet. Ik leg alle spullen weer netjes terug en sluip de kamer uit. Harry. Opeens gaat mijn telefoon en ik neem op. 'Met Louis' zeg ik. 'He Lou, kom je me zo ophalen?' vraagt Lottie op de achtergrond hoor ik gelach. 'Tuurlijk Ik kom er aan' zeg ik en ik hang op. Op weg naar Lottie!

Reageer (3)

  • VeerleClifford

    Go on go on
    Help Liam en breng Harry en Lou bij elkaar(H)

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    Awh, lou is in love

    1 decennium geleden
  • SomeNights

    en toen opeens stond harry aan de deur

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen