Okee ik ga even wat uitleggen voor het verhaal echt begint:
Lindsey woont in Nederland en spreekt 2 talen. Niall, Harry, Louis, Liam en Zayn zijn engels en spreken alleen engels. Haar vriendinnen zijn nederlands en spreken heel slecht engels. En ik weet dat er staat gesproken in engels maar dat ga ik nog veranderen naar voornamelijk engels!!!

"Brigitte!!" grinnik ik om haar actie. Ze is uitgegleden op het ijs en het zag er nog al komisch uit. "Kom hier stuntel kampioen" grinnikt Marise terwijl ze haar hand uitsteekt zodat ze hem aan kan pakken. Als brigitte weer staat zet ze een nep pruillipje op "ik kan niet meer schaatsen hoor ik ben te erg geschrokken!" zegt ze enorm overdreven "Laten we maar een beker met warme Chocomel gaan halen" stel ik grinnikend voor. "JAAA!! zie je jij begrijpt mij" zegt ze terwijl ze met een enorme vaart op mij afgestormt komt. Ik schrik me rot en niet veel later liggen we allebei lachend op de schaatsbaan. Marise valt bijna om van het lachen maar kan zich nog staande houden door zich aan de zijkant vast te grijpen. Brigitte gaat snel van mij af en steekt haar hand uit om mij overeind te helpen. "Maar goed jij hebt ons Chocomel belooft dus dat wordt BETALEN!!" zegt Marise lachend terwijl we naar de uitgang schaatsen en onze schaatsen beginnen uit te trekken. "O Engel, Breng mij toch eens een geldboom daar gaat mijn zakgeld weer!!" zeg ik tegen het plafond. "Het zou nogal komisch zijn als het plafond echt terug praatte en jou geld gaf.." merkte Brigitte droog op. "Ja.. of jij moet voor engel spelen?" vraag ik met een pruillipje. "O kom op! jij krijgt 2x zakgeld van 2 paar 'ouders' dus zeur niet!" zucht Marise hoofdschuddend. "Ja maar ik krijg 1x zakgeld in DOLLARS en daar kan ik in Nederland niet mee betalen of wel soms?" merk ik op. "Goed dat is waar" geeft Marise toe "maar als nog ga jij betalen!!" ik zucht "ik ben te goed voor deze wereld, oke kom mee dan" zeg ik terwijl ik naar de kantine van de ijsbaan begin te lopen. Ik bestel 3x warme chocomel en plof neer aan een tafeltje. Algauw komen Marise en Brigitte ook aangelopen. "Alsjeblieft en hier is de rekening" zegt de bediende en zet de 3 koppen chocomel neer en legt de rekening op tafel. "wat is het nu eigenlijk rustig in de kantine, meestal is het rond dit tijdstip toch veel drukker!" merkt Marise op. Ik kijk om mij heen en zie inderdaad dat er maar heel weinig tafeltjes bezet zijn. "tja.. ik denk dat iedereen nog aan het schaatsen is." zeg ik terwijl ik een slok van mijn chocomel neem. Brigitte en Marise zijn alleen totaal niet aan het opletten en staren naar iets achter mij. "Waar staren jullie naar.." ik wil me omdraaien om te zien wat er achter me aan de hand is als ik twee handen voor mijn ogen voel en ik een gilletje sla "Guess who I am" fluistert het o zo bekende Ierse accent in mijn oor. "Niall?!"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen