okee Ik vind het erg leuk om aan dit verhaal te schrijven maar vinden mensen het ook leuk om te lezen?? ik wil het echt graag weten!! laat alsjeblieft een reactive achter voor mij *puppy eyes*

"Thats right!!" zegt Niall terwijl hij zijn handen voor mijn ogen weg haalt. Ik draai me om om erachter te komen dat heel One Direction voor me staat. Nu snap ik waarom Brigitte en Marise zo verbaasd keken.. "Omg! i didn't see you in 3 years!!" zeg ik terwijl ik hem in een knuffel trek. Niall slaat ook zijn armen om mij heen. "Did you told them i'm your sister?" fluister ik in zijn oor. "Yes i did. do you told you're friends?" "Not yet.." zeg ik terwijl ik hem los laat. "Brigitte, Marise dit is mijn broer: Niall en zijn vrienden van One Direction, die kennen jullie toch wel die band?" zeg ik met een grijns. Natuurlijk kennen ze One Direction. We zijn alle 3 enorme fan, maar omdat Niall een lange tijd niks van zich had laten horen had ik verzwegen dat híj mijn broer is En in One Direction zat. Ze wisten wel dat ik 2 broers had en dat ik uit Ierland kom. "HOE DURF JE DAT TE VRAGEN!!!" roept Marise uit. "Waarom heb je ons nooit vertelt dat Niall je broer was?" vraagt Brigitte meteen. "Omdat hij heel lang niks meer van zich heeft laten horen.." ik kijk naar de jongens die natuurlijk niks van ons gesprek begrijpen. "What are you talking about?" vraagt Louis nieuwsgierig. "Nothing that you got to know" zeg ik met een knipoog. "But you we're talking about 'Niall' and 'One Direction' so i wanna know cause you used our name" zei Louis met een pruillipje. ik rol met mijn ogen "I told them that you we're One Direction and that Niall my brother is. Happy you know?" vraag ik waarop Louis wevig knikt. "Didn't you told you're friends?" vraagt Harry. "No she didn't" begint Brigitte zich met het gesprek te bemoeien. We worden uit ons gesprek gehaal door een groep meiden die ook klaar is met schaatsen "OMG!!! ONE DIRECTION!!!!" wordt er gegild. "Maybe its better if we go further with this conversation at your place.." stelt Liam voor "Lets go than!" zeg ik en loop snel richting de uitgang. Eenmaal buiten gaan de jongens in een busje zitten. Ik geef ze het adres waar ze naar toe kunnen rijden terwijl Brigitte en Marise naar Marise's auto lopen. Voor we alle meiden achter ons aan hebben starten we de auto op weg naar mijn huis..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen