Foto bij Dankwoord.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (37)

  • Curlyyhead

    (flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)

    1 decennium geleden
  • Irisj

    Jammer dat het afgelopen is ik heb echt met heel veel plezier elk hoofdstukje gelezen. En hetmaakte niet uit of er nou 10 per dag of 1 per week was. Ik heb er echt van genoten je bent een hele goeie schrijfster! Ik wou dat ik zo kon schrijven. Het leukste of eigenlijk mooiste stukje vond ik dat ze allebei verdrietig waren en ze eindelijk toegaf aan haar gevoelens ik moest er bijna van huilen. Echt bedankt voor dit super leuke mooie verhaal.

    1 decennium geleden
  • carlinnoss4

    Het leukste was dat ze eindelijk toegaf aan haar gevoelens voor hazza en dat ze toen een super koppel werden bij de dans competitie :) jammer dat ie afgelopen is het was absoluut mijn favo story :) xxx

    1 decennium geleden
  • JUSTxSOMEONE

    Weet je , als ik dit stukje hierboven lees moest ik bijna huilen.
    Ik weet niet waarom maar ik wil je heel erg bedanken Lieke !
    Ik dreig dit jaar te moeten blijven zitten gewoon omdat ik ook te veel op quizlet zit ik denk dat ik 100 abo's heb op verschillende verhalen !
    Maar je hebt me geholpen met dit je hebt me verteld dat ik me moet concentreren op mijn toekomst !
    Het is gewoonweg geweldig hoe je al je emoties hierin hebt kunnen stoppen.
    Ik ben ook begonnen aan een verhaal.
    Het zal ook een uitlaatklep voor mij zijn niet zomaar een story die ik in de top wil krijgen no matter what .
    Ik heb elke dag je story met plezier gelezen elk hoofdstukje bijna twee keer herhaald gewoon om je schrijfstijl door te krijgen.
    Maar ik heb het nog steeds niet door je hebt zo veel verschillende schrijfstijlen en mischien klinkt het stom maar ik denk dat die schrijfstijlen wel degelijk een rede hadden.
    En nu pas heb ik dat door je schrijft met je gevoel vandaar al die verschillende schrijfstijlen!
    Persoonlijk vond ik het beste uit dit verhaal het deel dat Jaye ervan kapot was dat Misha haar vertelt over zijn gevoelens.
    Zij hield het altijd verborgen voor hem maar hij kwam er gewoon voor uit en daarom liep het mis.
    Het was egoistisch van hem daarom werd hun relatie maar niets.
    Daar leerde je me mee dat liefde bestaat uit geven en nemen.
    Je leerde me dat het oke was van iemand te houden en dan gewoon vrienden te blijven zodat je elkaar niet zal kunnen pijn doen. Want soms kan vriendschap alleen al veel mooier zijn dan liefde .
    Soms is het genoeg om die persoon gewoon gelukkig te maken !
    Ik hoop dat ik de kans krijg om je epiloog te lezen , je laatste meesterwerkje !
    Ik hoop dat het je goed gaat en aangezien ik Latijn studeer zou ik je graag een zinnetje geven dat mij er meestal terug bovenop helpt : Aut viam inveniam, aut faciam. (Of ik vind een weg of ik maak er een .). In het leven moet je dus soms als je geen uitwegen meer vind er zelf 1 maken !
    Onthou die zin goed het kan je helpen !
    ~xxx~

    1 decennium geleden
  • xBlush

    Mijn favoriete stukje was dat Jimmy Harry al steeds papa noemde terwijl ze wat had met Misha en dat Jimmy steeds gelijk had en Harry toch een beetje zijn papa werd, en omdat het open einde is zeg ik gewoon dat het zijn papa is geworden ;D
    Echt jammer dat het is afgelopen, het was echt een superverhaal! Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen