Foto bij Know 12

Ik fiets rustig richting Max' huis. Als ik daar aankom en aanbel doet Max zelf open. 'Louis!' roept hij vrolijk. 'Hé Max' zeg ik lachend. Ik loop door naar de woonkamer en tref daar Lottie en een jongen met vuilblond haar aan die druk bezig zijn met een wii spelletje. Ik kijk glimlachend naar een rode, bezwete Lottie. Als ze klaar zijn, en Lottie gewonnen heeft, draait ze zich om en kijkt me blij aan. 'Loubear!' roept ze en ze knuffelt me. 'Hé Lottie' lach ik. 'Gewonnen zie ik' zeg ik terwijl ik naar het scherm wijs. Ze knikt vrolijk en trekt me mee naar de jongen die daar nog steeds staat. 'Dat is Niall' schreeuwt ze bijna. Ik grinnik even en steek mijn hand naar de jongen uit. 'Ik ben Louis' stel ik me voor. 'Niall' zegt hij en hij kijkt me vrolijk aan. Op dat moment komt Max binnen. 'Hé Max, wat heb je mijn zusje gegeven?' vraag ik lachend. 'Ze is niet normaal vrolijk meer' vervolg ik. Max kijkt even raadselachtig maar schiet dan in de lach. Hij kan nooit lang serieus blijven. 'Niks man, ze wint al de hele middag van Niall en mij. Ik denk dat dat het is' lacht hij. 'Mijn kleine zusje winnen. Jaja' zeg ik terwijl ik door Lottie haar haar wrijf. Ze kijkt boos op maar ik schiet alleen maar in de lach. 'Kom op, we gaan naar huis!' roep ik vrolijk.

Reageer (3)

  • Imfine

    Loubear = Laubear + Boobear (nerd)

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    Haha, ik vind Lottie echt heel schattig

    1 decennium geleden
  • SomeNights

    Pfff nialler is beter..
    Hij liet je winnen!
    Je speelde vals!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen