Foto bij 153. Yasmin Evans

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Brownyxxx

    Vlak na het middageten, was het Neville Longbottom die mijn rust kwam verstoren. Hij klopte nogal twijfelachtig aan en schuifelde onzeker binnen.
    Zodra hij neerzat, duwde ik de koekjesdoos bijna in zijn neus. Iedereen houdt van koekjes, Harry houdt van koekjes, ik hou van koekjes, Severus houdt van koekjes als ik ze in zijn mond prop, of als hij ze kan afpakken van mij. Waarschijnlijk vonden zelf Voldemort en Bellatrix koekjes lekker als ze die in elkaars mond konden duwen. Alleen zou dat waarschijnlijk uitdraaien op een vermoord-de-ander-door-hem-te-laten-stikken-in-koekkruimels-partijtje.
    'Wat kan ik voor je doen, Neville.' mompelde ik glimlachend toen hij heel voorzichtig een koekje nam.




    Hilarisch!!!!

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Alleen zou dat waarschijnlijk uitdraaien op een vermoord-de-ander-door-hem-te-laten-stikken-in-koekkruimels-partijtje.

    Prachtig xD
    ... o.O GEEN REACTIES OP REACTIES... ='( En ik had nog wel zoiets leuks gezegd xD
    Nee, eigenlijk niet, maar dat maakt niet uit xD
    Okee, wat ik nu ga zeggen, snap je pas als je op de link hebt gedrukt, maar ik ga het nu toch maar vast ff zeggen...

    Hiiii, lol =)
    What are you up too? =')
    OMG I'M SOOO BORED! =\
    Idk, might just go out for a walk or something... =]





    *horror-deuntje* Look out of your window >=)


    Oh ja, als je niet snel verder gaat, sta ik voor je raam :Y)
    Dus...
    Snelverder! <33333333333333333 :Y)

    1 decennium geleden
  • Eula

    Haha zelfde als Liberacorpus.
    Ik lachte me dood om dat stukje.
    Zag het helemaal voor me en geloof me het was angstaanjagend en grappig tegelijk.

    snel verder....

    xxx

    1 decennium geleden
  • Kreynta

    lollll

    Severus houdt van koekjes als ik ze in zijn mond prop, of als hij ze kan afpakken van mij. Waarschijnlijk vonden zelf Voldemort en Bellatrix koekjes lekker als ze die in elkaars mond konden duwen. Alleen zou dat waarschijnlijk uitdraaien op een vermoord-de-ander-door-hem-te-laten-stikken-in-koekkruimels-partijtje.

    xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen