Dit zijn de characters.

Naam: Aurora
Natie: De avatar.
Leeftijd: 15
Uiterlijk: Ze is een normaal water stam meisje met bruin haar en verschillende kleuren in haar ogen.
Innerlijk: Ze durft een gevecht aan als het moet, maar vind het beter om niemand pijn te doen. Ze is wel stoer.
Welke naties ze al kan besturen: Water

Naam: Jake
Natie: Water
Leeftijd: 16
Uiterlijk: Een jongen met kort zwart haar met kleine stekels en groene ogen. Hij beschermt iedereen van de waterstam goed.
Innerlijk: Hij is de oudere broer van aurora de avatar. Hij beschermt iedereen die onschuldig is en vecht dapper tegen de vuurnatie.

Naam: Rock
Natie: Aarde
Leeftijd: 23
Uiterlijk: Zoals een aarderijk iemand er uit hoort te zien.
Innerlijk: Stoer, kan goed vechten, sterk.

Naam: Brand
Natie: Vuur
Leeftijd: 28
Uiterlijk: Een sterke vuurnatie jongen, eigenlijk de vuurheer.
Innerlijk: Wil de baas zijn van alle vier de natie's, zal nooit opgeven en snel doden.

Naam: Saar
Natie: Lucht
Leeftijd: 18
Uiterlijk: Oranje met een oranje cape dus zoals een luchtstuurder er uit moet zien met blond haar en blauwe ogen.
Innerlijk: Lief, aardig, houd van vliegen.

Naam: Red
Natie: Vuur
Leeftijd: 17
Uiterlijk: Heeft rode kleren als de vuurnatie, maar niet echt beschermend met een helm.
Innerlijk: Is bij de vuurnatie weggegaan omdat de vuurheer brand, de andere naties wou overnemen of zelfs uitsterven. Hij leeft nu alleen midden in het bos waar hij soms traint, hij heeft er water en genoeg eten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen