Foto bij 001

POV Jasmine

Slaperig stapte ik uit mijn bed. Het was drie weken geleden sinds onze ouders op wereldreis gingen en ons hier achter lieten in dit huis. NOT THAT WE CARE!! We hebben nooit echt een goede band gehad met onze ouders. Ze zijn altijd heel erg afstandelijk geweest waardoor ik en Jace heel veel voor ons zelf moesten zorgen. Ik glimlachte toen ik mijn paard Bella hoorde hinniken. Ik liep naar mijn klerenkast toe en pakte een setje kleren. Ik liep naar de badkamer toe en draaide snel de douche aan. Snel waste ik mijn haren. Ik gaf een harde gil toen ineens de straal super koud werd. Jace begon keihard op de deur te bonken. 'Jasmine?! Wat is er?' 'Niks, de douche werd koud!' gilde ik terug en voelde met mijn hand of hij weer warm was. 'Ow.' zei Jace alleen en lachtte zachtjes. 'Jace.' zei ik streng. 'Ja?' vroeg ze onschuldig. 'Was je weer thee aan het zetten?' Geen reactie. Die zal hem vast wel weer gepeerd zijn. Snel douchte ik verder en kleedde me daarna om.
Toen ik beneden was, ging ik aan de tafel zitten en keek nors op naar Jace toen ze een eitje op mijn bord legde en een beker thee neer zette. Snel at ik mijn ontbijt en ging toen naar Bella toe.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen