Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • Tomlinsbear

    niall is zo fucking dom

    7 jaar geleden
  • NotAHumanBeing

    Net op dat moment gaat de deur open en komt Niall vrolijk binnen wandelen. 'Heey guys.' zegt hij vrolijk. Hij stopte met lopen, toen hij zag dat eigenlijk niemand heel erg blij was. 'Wat is er aan de hand..?' vraagt Niall. Liam zucht kort en gaat met zijn hand door zijn haren. 'Megan is ontsnapt.' mompelt Liam dan. 'Ja joh, vertel me iets wat ik nog niet weet.' zegt Niall. Iedereen in de kamer kijkt Niall vragend aan. 'Je weet dat ze ontsnapt is?' vraagt Zayn verbaasd. 'Ja tuurlijk, ik zag haar net nog lopen toen ik terug naar het huis reed.' zegt Niall vrolijk en hij wil naar boven lopen. Halverwege de trap stopt hij en draait zich om. 'Oooooooh...' mompelt hij. 'Had ik haar moeten meenemen?' vraagt Niall. 'Ja!' roepen Zayn, Louis en Liam tegelijk. 'O.' mompelt Niall. 'Achja, niks meer aan te doen.' zegt hij en haalt zijn schouders op.
    whahahahahhahaha geweldig!
    ik lig daar echt helemaal stuk om en het s nu 23.40 maar gelukkig slapen mijn ouders en zus dus horen ze mij niet haha
    Xx

    1 decennium geleden
  • Lucindia

    Alle vijf de jongens stonden opeens voor mijn neus


    Hoe kunnen ze er alle vijf zijn terwijl harry zit vasgebonden.

    1 decennium geleden
  • TR0PICAL

    Liam, you're a jerk :c !!!!!

    Hahaha #TeamMaaktAllesStuk ft #TeamKanGeenDvdOpenen xD !!

    Haha , snel verder !!

    1 decennium geleden
  • Penseel

    NEE Ö Snel verder !!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen