Foto bij 003

POV Niall

Lachend zaten we in de auto. We waren bijna bij het huis. We waren 'gehuurd' als gezelschap voor twee meisjes wiens ouders op wereldreis waren. Hun vader had ons vertelt dat ze er niet zo blij mee waren. 'Gelukkig zijn ze geen fan van ons.' zei Louis. Ik knikte en at mijn broodje verder op. Met een schok kwam de auto tot stilstand. Ik keek uit het raam en zag een enorm huis staan. Snel pakten we onze spullen en namen de sleutel aan. Jup, we hadden een sleutel gekregen. Waarschijnlijk omdat het negen uur in de ochtend was en ze waarschijnlijk nog niet wakker waren, het was immers vakantie. Louis huppelde naar de deur toe en liet al zijn tassen en koffers vallen. 'Niall, sleutel please!' riep hij en stond als een gek te zwaaien. Ik keek bewonderd naar het huis. Het was echt super mooi en groot. Snel deed ik de deur open en we liepen naar binnen toe. We zetten al onze spullen in de woonkamer neer en gingen het huis verkennen. 'WOW ze hebben een zwembad!' riep Zayn en zat bijna met zijn hoofd tegen de ruit aan. We liepen naar boven en keken in alle kamer. Er was één kamer met vijf bedden. Waarschijnlijk de kamer waar wij mochten slapen. We liepen verder en kwamen uit in de badkamer en nog een andere slaapkamer. Ten slotte waren er nog twee deuren gesloten waar geen licht onder vandaan kwam. Daar sliepen waarschijnlijk de twee meisjes. 'Hoe gaan we ze wakker maken?' fluisterde Liam en keek ons vragend aan. Ik haalde mijn schouders op. 'Water?' vroeg Harry en keek iedereen grijnzend aan. 'Nee.' zei Liam kortaf en keek hem afkeurend aan. 'We splitsen op en maken ze gewoon wakker.' zei Louis simpel en liep al naar een deur toe. Harry liep achter hem aan naar Jasmine's kamer. Hoe ik weet dat het haar kamer was: er hing een bordje op de deur. Ik, Zayn en Liam gingen naar de andere kamer. De kamer van Jace, ja, ook een bordje. Zachtjes deden we de deur open en we liepen een pikkedonkere kamer op. Zayn gebruikte zijn mobiel als zaklamp en zo liepen we naar het bed toe. Liam legde een hand op haar schouder en schudde haar door elkaar. Jace mompelde wat en draaide nog een keer om. Nog een keer schudde Liam haar door elkaar. Ze opende haar ogen en keek ons raar aan. Ze kwam overeind, veegde haar haren uit haar gezicht en stond op. 'Goedemorgen.' zei ik en keek naar wat ze ging doen. Ze keek me emotieloos aan en pakte toen haar kussen en deken. We wisselden en rare blik uit toen ze met spullen en al de kamer uit liep. Snel liepen we haar achterna en kwamen uit op de gang waar Harry en Louis ook al stonden. Daar zagen we Jasmine boos weglopen met een gitaar in haar hand en even later liep ze weer haar kamer in. 'Oké, dat was raar.' mompelde ik en liep naar beneden toe. Misschien werden ze een beetje wakker van ontbijt. Louis kwam me al gauw helpen en al snel hadden we een ontbijtje klaar gemaakt. 'Dus, waar zijn ze gebleven?' vroeg ik en pakte de twee borden op. Louis haalde zijn schouders op en liep voor me uit naar boven toe. Snel keken we in de kamers maar daar waren ze niet. 'Wacht, ze is hier.' zei Louis en liep nog een keer haar kamer in. Hij ging stilstaan voor een glazen deur die naar een balkon leidde. Hij klopte op de ruit en boos keek Jasmine om. Ze stond op. Ik glimlachte, misschien werd ze echt blijer van haar ontbijt. Het tegendeel werd bewezen toen ze ruw de gordijnen dichttrok. 'Nou, die is vrolijk.' zei Louis en liep weer naar beneden. 'ZAYN! WAAR IS JACE?' schreeuwde hij door het huis heen en liep weer naar beneden toe. 'Ze ligt hier op de bank te slapen.' zei hij lachend terug. Ik liep met het bord in mijn hand naar de bank toe en begon te lachen. Ze was met kussen en al op de bank opnieuw in slaap gevallen. We besloten wat te eten te maken voor onszelf en gingen naast Jace op de bank zitten. 'Zullen we een twitcam doen?' vroeg Liam en pakte zijn laptop al. We gingen allemaal goed zitten en startte hem. 'HI, WE'RE ONE DIRECTION...'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen