Vorige keer:
Ik kijk op mijn horloge.
'Shit!' zeg ik dan.
'Wat is er?' vraagt Bill.
'Ik had om één uur aan het winkelcentrum afgesproken en het is al half één', zeg ik.
'Wil je dat ik meeloop naar je huis?' vraagt hij. Wat moet ik nu zeggen? Ja? Wil ik dat wel? Heb ik niet liever dat hij me nog niet weet wonen?
'Als je niets te doen hebt', zeg ik.
'Niet echt', zegt hij lachend. We staan recht en pakken allebei op hetzelfde moment de leiband vast van onze honden. We lopen naast elkaar, gearmd, over straat naar huis.
'Hier is het', zeg ik, als we aangekomen zijn.
'Oké. Dan ga ik maar weer', zegt hij.
'Dag', zeg ik nog snel. Hij draait zich om en loopt naar de hoek van de straat. Ik volg iedere voetstap die hij zet. Op de hoek blijft hij staan. Hij zwaait en lacht. Ik zwaai en lach terug. Hij stapt de hoek om. Ik steek de sleutel in het sleutelgat en ga naar binnen. Ik laat Flower los en ren de trap op. Ik maak me in no-time klaar en ben om tien voor één klaar. Het winkelcentrum is op een kwartier van huis lopen, dus ik zal wat te laat zijn. Ik pak mijn tas, ga naar buiten en sluit de deur achter me.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Forbidden

    aah super mooii
    ey bij bill staat georg ook ^^ XD
    BILLBILLBILL<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen