Foto bij 2.Febe

Het was een rustige zaterdag nammidag en ik was op me laptop op Facebook bezig. Toen plots hoorde ik iemand aan onze deur bellen.
Ik wou wel weten wie het was, dus ging ik de deur open doen. Wat ik dan zag was ongeloofelijk. Ik dacht dat ik droomde.
ONE DIRECTION STOND GEWOON VOOR MIJN DEUR!!! Ik had dit altijd al gedroomd, maar ik dacht niet dat het echt ging gebeuren.
Ze waren alle 5 nog knapper in het echt, dan op al mijn posters te samen.
Louis zei tegen me: 'Gaat het wel? Sorry dat we hier bij jou zijn, maar we zijn hier met een reden. Wat die reden is kunnen we nu nog niet zeggen, maar je zal hem wel snel genoeg te weten komen.
Ik kon het nu nog meer niet geloven, zeiden ze nu net dat ze hier voor een reden bij mij zijn?
Ik zei tegen hun dat ze mochten binnen komen en ze kwamen mijn huis binnen. Ik zei dat ze mochten gaan zitten en of ze iets wouden eten of drinken.
Niall zei natuurlijk direct ‘ja’ en Harry, Louis, Liam, Zayn en ik begonnen te lachen.
Ik antwoordde dat hij eten ging krijgen, als hij me eerst een ‘Horan Hug’ ging geven.
Hij kwam me die direct geven en ik ging eten voor hem halen.
Toen ik terug kwam van de keuken met een zak chips en een fles limonade zaten ze al ‘rustig’ in de zetel.
Ik wou nu echt wel weten wat die reden was waarom ze hier bij mij waren, dus ik vroeg het hen nog eens, maar ze wouden nog altijd niks zeggen.
Ik vroeg wanneer ze het mij gingen zeggen en Louis antwoordde: ‘Binnen een paar dagen.’
Ik was in mijn hoofd nog meer aan het gek worden, omdat ze zeker een paar dagen bij mij gingen blijven.
Ik kon het echt uitschreeuwen van geluk. Ik vroeg wat ze wouden eten die avond en Niall antwoordde: Nando’s!!!
Ik schoot in de lach en de anderen ook. Ik zei: ‘Niall, dat hebben we hier niet in België!
Niall antwoordde daarop: ‘Dat kan je toch niet echt menen, als ik later met jou trouw ga je mee naar Londen, ze!
Ik verschoot van wat hij zei en de andere jongens gelijk ook.
Niall verontschuldigde zich en zei : ‘Sorry, dat was niet de bedoeling dat ik dat echt zei.’
Okee, het is niet erg Niall, maar wat willen jullie nu eten?’ zei ik. ‘Spaghetti, en ik zal hem helpen maken,’ antwoordde Harry.
Ik vond het een goed idee, maar ik zei wel dat er iemand mee moest met mij naar de winkel.
'Ik ga wel mee.’ Zei Louis. Oké, antwoordde ik. Blijven jullie hier dan rustig, jongens? ‘Ja tuurlijk,’ zeiden ze alle 4 tegelijk.
Louis en ik vertrokken naar de winkel en toen we naar daar wandelden stelde hij me een paar vragen:
Hoe oud ben je? 16.
Woon je alleen? Nee, mijn ouders zijn op vakantie.
Wat is je lievelingsdier? Schildpadden en katten.
Ben je een fan van ons? Kijk straks maar eens in mijn kamer ;)
Ben je al naar een concert van ons geweest? Nee, ik ga 1 mei.
Wie vindt je het knapst van ons 5? Jullie alle 5 en jullie zijn nog mooier in het echt dan op foto.
‘Oké, nu heb je genoeg vragen gesteld, we zijn bij de winkel,’ Zei ik. Louis nam een winkelkar en we gingen de winkel binnen.
Hij vroeg wat we allemaal nodig hadden en ik antwoorde: kaas, tomaten, gehakt, spaghetti, dat is alles zeker?
Louis wist het ook niet en belde naar Harry omdat die er alles van wist.
Harry zei dat dat alles was dat we nodig hadden en we namen nog wat frisdrank, snoep en chips en gingen naar de kassa om af te rekenen.
We kwamen aan de kassa en de kassierster zat al raar naar Louis en mij te kijken.
Waarschijnlijk weet ze wie Louis is en dat hij in One Direction zit en vond ze het raar dat ik hier met hem stond.
Ze rekende onze spullen af en ik wou net mijn portemonnee uit halen om te betalen, maar Louis zei dat hij wil ging betalen.
Wat super lief van hem was.


Heej, lezertjes, Bedankt voor degene die een abo hebben genomen! (:
Maar ik zou graag wat meer abo's hebben. Dus vraag eens aan mensen die je kent of ze op mijn verhaal willen een abo nemen.
Je zou der me super blij mee maken.
xxxx Lisa

Reageer (7)

  • Criminality

    Super!
    Snel verder pleaaaaaaase

    1 decennium geleden
  • Febe1D

    hehe, raar om u eigen gezicht zo te zien op die foto ;) en om te bedenken dat ik dit zogezegd ben YEAH BUDDY :D

    1 decennium geleden
  • DreamerAxie

    sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verder!!!!! please??? (flower)

    1 decennium geleden
  • xlisaaaax

    Hahaha Leuwk haha :) verder! x

    1 decennium geleden
  • ChayenneS

    Love it ! (: Snel verder ! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen