ik keek op de klok en zag dat het al 17 uur was.
duiselijk was het tijd om me te beginnen klaar maken.
traag stapte ik uit de zetel zen zette de tv af.
en liep naar boven.
eenmaal op mijn kamer aan gekomen pakte ik een kleedje uit mijn kast en liep dan door naar de gang om daar mijn schoenen te gaan halen.
ik stond even stil in mijn schoenkast te kijkken er stonden wel ongeveer 30 paar schoenen in.
welke moet ik nu pakken vroeg ik mezelf af.
eerst pakte ik mijn blauwe pumps maar besloot toen maar voor mijn roze pumps te gaan die pasten beter bij mijn kleedje.
daarna pakte ik snel een douche en kleede me om.
ik keek op de klok en het was al 17:55 en ik moest mijn haar nog doen.
snel pakte ik mijn borstel en begon mijn haar te kammen.
ik was nog maar net begonnen en de bel ging al.
ik spurte naar beneden en opende de deur.
daar stond Zayn met een grote bos bloemen.
ik pakte de bloemen aan en deed de deur verder open en hij volgde mij naar binnen.
"er zit nog een borstel in je haar"zei hij.
ik keek even naar mijn haar hij had gelijk ik had mijn borstel niet uit mijn haar gehaald en moest het eigenlijk nog verder kammen.
"wacht hier even ik ben zo klaar"zei ik snel en liep naar boven om daar verder mijn haar te kammen en wat make-up op te doen.
als ik voledig klaar was deed ik mijn schoenen aan en liep de trap af.
Zayn zat nog op dezelfde plaats in de zetel als wanneer ik naar boven was gelopen.
"je ziet er prachtig ui"zei hij terwijl hij mijn hand vastpakte.
ik keek blozend even naar de grond.
en pakte mijn tas.
we liepen samen mijn huis uit.
"waar gaan we naar toe?"vroeg ik nieuwsgierig.
"zal je zo wel zien"antwoorde Zayn.
als we aan zijn auto waren aangekomen deed hij de deur voor mij open en ik stapte in.
we reden een tijdje toen ik zag dat we stopten aan een klein restaurant.
het restaurant zag er wel schattig uit.
Zayn parkeerde de auto.
en we stapten uit.
na een gezellig etentje gingen we nog even naar het park.
daar gingen we samen op een bankje zitten en genoten van het uitzicht van het water.
"je moet weten dat ik je al een tijdje zeer leuk vindt"zei Zayn en hij sloeg zijn arm om me heen.
ik zag zijn hoofd steeds dichter bij dat van mij komen.

you like it?
srry dat het zo lang duurde voor een stukje maar had geen inspiratie en wou het leuker maken :)

Reageer (1)

  • MeloveOneD

    OW YES I LIKE IT.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen