Foto bij Liam voor Caleo16+

Na mijn dienst ging ik de borstel gaan wegzetten.Ik sloot het berghok en liep naar de studio waar om dit uur normaal niemand meer is.De poetsvrouwen moesten altijd het langst werken en ik was de enige die vandaag nog moest werken.Morgen ging ik eindelijk in vakantie.Ik zette de micro aan en begon te zingen.Ik ging zo in mijn liedje op dat ik niet eens doorhad dat er iemand aan de deur stond.Als ik klaar was met zingen hoorde ik opeens een applaus van achter me.Geschrokken keek ik om.In het deurgat zag ik Liam staan."Ik was men gsm hier vergeten"zei hij terwijl hij zijn gsm van het tafeltje pakte.Het was even stil ik durfde niks te zeggen.Eigenlijk had ik al die jaren al een stiekeme crush op Liam en nu was ik alleen met hem.Wat nog nooit eerder gebeurd was in al die tijd."Zou je met mij nog iets willen gaan eten om dit uur"vroeg hij terwijl hij zijn hand uitstak."Ja tuurlijk"antwoorde ik en pakte zijn hand aan.Samen liepen we de opname studio uit.Op de parking wandelden we nog steeds hand in hand naar zijn auto.Liam reed naar het duurste restaurant van de stad.Daar genoten we van een heerlijk diner."Moet ik je dan naar huis brengen of wil je nog even mee naar mijn huis?"vroeg hij voor hij de rekening betaalde.
Verlegeen keek ik even naar beneden."Hé niet verlegen zijn"zei Liam lief terwijl hij met zijn handen mijn hoofd omhoog deed.Ik wou iets zeggen maar voor ik daar de kans voor had drukte Liam zijn lippen op die van mij.Onze kus werd onderbroken door een auto knipperde met zijn lichten."Laten we dit afmaken bij mij thuis"zei Liam met een grote glimlach op zijn gezicht.Hij deed de deur van zijn wagen open en ik stapte in.We reden ongeveer een halfuurtje.Opeens stopten we aan een groote villa.Voor je op de oprit kon stond er een poort.Ik zag Liam even uitstappen en hij liep naar de poort.Daar drukte hij een code in.En de poort ging open.Liam stapte terug in de auto en de poort sloot zich achter ons.Als de auto eenmaal in de garage stond stapten we uit.Tegen dat ik uit de zuto was geraakt was Liam al aan de deur.Die hij voor me open hield."entré"zei hij met een nep frans accent.Waardoor ik even begon te lachen.
en ik stapte naar binnen.De villa was echt mooi en zeer groot.Eigenlijk raar dat hier een jongen alleen in woont."Wil je nog iets drinken?"vroeg Liam terwijl hij naar de keuken liep."Ja water aub"zei ik terwijl ijk hem achter na liep.Hij pakte een glas uit de kast."Moet je echt niks anders hebben dan water?"vroeg hij licht teleur gesteld."Nee water is goed"antwoorde ik met een glimlach.Ik zette me neer op het keuken blok .Liam gaf me men glas met water aan.Ik dronk ervan en zetten het naast me neer.Liam kwam tussen mijn benen instaan en drukte een kus op mijn lippen.Deze kus voelde anders aan dan die van daarnet.Ik voelde hoe hij me optilde en naar boven droeg.Onderweg naar boven liet hij mijn lippen even los.Hij legde me neer op bed en deed de deur van de kamer dicht en ook de gordijnen.Ook al was het al donker.Hij kwam terug op bed liggen naast mij en drukte zijn lippen weer op die van mij.Na een tijdje tikte hij met zijn tong tegen mijn lippen.Die ik dan een klein beetje opende.Ik ging met mijn handen onder Liam zijn shirt als ik aan zijn buik kwam voelde ik zijn six pack.Deze jongen was echt zo mooi en lief een droom voor ieder meisje.Liam beeindigde onze kus en trok zijn shirt uit.ik sloeg mijn armen om zijn nek en begon hem terug te kussen.Nu voelde ik zijn handen onder men kleedje schuiven.Deze keer beeindigde ik onze kus en deed de rits van men kleedje los en gooide het ergens op de grond."wow jij bent echt mooi"zei Liam en zijn wangen kleurden rood."Maar jij bent ook niet mis hoor"antwoorde ik.En Liam pakte mijn hoofd tussen zijn handen en drukte een kus op mijn voorhoofd.Ik begon aan zijn broek te prutsen die ik maar niet los kreeg."Zal ik je even helpen"vroeg hij."ja graag"zei ik.Liam stond op en trok zijn broek los.Hij liet zich zacht terug op mij vallen.En gaf me weer een kus.Met zijn ene hand begon hij de sluiting van mijn bh los te maken.Die gooidehij ergens in de kamer zonder onze zoen te beeindigen.Ik wreef even plagend over zijn boxer en hoorde Liam zachtjes kreunen.
"Jij stout meisje"zei hij.En ik begon te giechelen.
Zonder maar al te veel problemen trok ik zijn boxer uit.En begon hem zachtje af te trekken.Liam begon direct luid te kreunen."Noek stop"zei hij tussen een paar kreunen door.En hij begon me zachte kusjes in mijn nek te geven."hm Liam"kreunde ik.Terwijl hij steeds meer zachte kusjes in men nek drukte.Ik voelde hoeLiam mijn slipje uittrok en zijn lippen terug op die van mij drukte.Pakte Liam zijn arm vast.Ik voelde hoe Liam zich zachtjes op mijn lichaam legde."Weet je zeker dat je dit wilt?"vroeg hij nog eens voor de zekerheid."Ja ik wil dit"zei ik overtuigend terug.Ik voelde hoe Liam zacht in me kwam.Ik draaide mijn hoofd van hem weg."he ik wil je wel zien hé"zei hij terwijl hij mijn hoofd terug naar hem toe draaide.We begonnen allebei luid te kreunen."Noek ik hou het niet lang meer"kreunde Liam."ik ook niet".Ik voelde hoe Liam me heerlijk vulde.Nadat ik ook was klaargekomen ging Liam voorzichtig uit me.En legde zich naast mij neer op bed."Ik hou van je Noek maar ik durfde het je nooit eerder te zeggen wil je mijn vriendin zijn?"vroeg hij.Ik glimlachte "tuurlijk Liam wil ik je vriendin zijn"antwoorde ik.En we vielen naast elkaar inslaap.Sinds die avond waren ik en Liam nog steeds een koppel.

hope you like it?
laat me iets weten.
het is de eerste keer dat ik 16+ in het Nederlands schrijf.

Reageer (1)

  • Breckenridge

    Aaawh, lief. Waarom schrijf je eigenlijk bijna nooit Nederlands?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen