Foto bij (TC) Join me in death if you love me! (deel 8)

Hey Sweety's

Gott meiden DIT moeten jullie echt eens bekijken (H) superprachtig

http://www.youtube.com/watch?v=Jx_kZSkmZIU&feature=player_embedded#


xx Candy

Een uurtje later is ons eten klaar, staat de tafel mooi gedekt en hebben Bill en ik ons mooiste pak aan.
Bill laat de kurk van de champagnefles knallen en schenk voor ons beiden het glas vol.
"Euhm, op wat zullen we toasten?" vraag ik terwijl ik mijn glas opneem.
Bill kijkt me even aan en tikt dan met zijn vinger tegen zijn kin.
"Euhm, laten we toasten op een snel en pijnloos einde van ons leven. Dat het snel moge gaan en dat we daarna op een plaats zullen zijn waar ze ons zullen accepteren en waar we onze liefde voor elkaar nooit meer hoeven te verbergen" zegt Bill lachend terwijl hij zijn glas in de lucht heft.
Ik steek mijn glas ook in de lucht en tik er even mee tegen Bill zijn glas voordat we er beiden een grote slok van nemen.
Wat Bill net heeft gezegt doet me toch wel iets, ik vind het zo raar om op het einde van ons leven te klinken.
Ik hef mijn glas terug in de lucht en schraap mijn keel.
"Ik wil toasten op het leven dat we hebben mogen leiden. Onze band, onze fans...onze familie. Ik hoop dat ze begrip zullen hebben voor wat we straks gaan doen en dat ze ons nooit zullen vergeten. Ik hoop dat ze altijd zullen beseffen dat we hen graag hebben gezien en dat dit onze beslissing is geweest om uit het leven te stappen. Ik hoop dat ze ons zullen vergeven en ik hoop dat ze zullen beseffen dat we hun altijd graag zullen blijven zien, dat we van boven over hun zullen blijven waken".
Bill kijkt me aan met tranen in zijn ogen.
"Ooow Tommi, dat heb je heel mooi gezegt".
Onze glazen klinken weer tegen elkaar en Bill en ik drinken onze glazen in één teug leeg.
Als de fles champagne op is staat Bill wat wankel recht en gaat naar de keuken om ons voorgerecht te halen en ik schenk onze glazen vol met witte wijn.
Terwijl we zitten te eten merk ik op dat Bill diep in gedachten verzonken zit.
"Liefje, gaat het?"
Bill kijkt op en geeft me een flauw glimlachje.
"Ja hoor, gaat best!"
Bill zucht en prikt afwezig in zijn eten.
"Bill! Liefje, lieg niet, ik zie dat er je wat dwars zit".
Bill kijkt me terug aan en glimlacht overdreven (fake ja, dat zie ik zo).
"Zie je Tommi, niks aan de hand" zegt Bill en begint snel zijn eten op te eten.
"Liar liar pants on fire!" zeg ik plagend.
Net op het moment dat Bill een hap lucht neemt om wat terug te zeggen gaat zijn gsm.
Bill opent het bericht en leest, daarna zucht hij en kijkt wat nors voor zich uit.
"Wat? Van wie was het?" OMG hopelijk niet van die freak denk ik bang.
Ik kijk Bill ongeduldig aan.
"En?"
"Gustav en Georg zijn op weg naar hier!" zegt Bill boos en gooit me zijn gsm.


Hey maaties
We verveelden ons en zijn op weg naar jullie met sloten sterke drank en enkele leuke filmpjes. Welkom of niet binnen enkele seconden staan we voor de deur(A)
G&G


Ik kijk Bill aan en zucht ook, daar gaat onze speciale avond......Of nee wacht!
"Bill? Wat gaan we nu doen? Doen we open of niet?"....





REACTIES BITTE;)


xx Candy

Reageer (18)

  • Lumen

    nope, laat ze maar buiten staan (;

    1 decennium geleden
  • Sick

    Oefff, GenG save the day :P

    1 decennium geleden
  • Hayleyball

    Laat G&G ervoor zorngen dan ze het nieeeet doen! (doodgaan dan hea xD)



    verders.. nice (A)

    1 decennium geleden
  • Jacqlijntje

    Oh ik hoop zo dat ze zich niet van kant maken!!
    die kneus van de sauna moeten ze gewoon wat aandoen

    snel verder please
    xjez Jacqueline

    1 decennium geleden
  • ilonaxstar

    Je moet echt snel verder!
    Ik moet het verder lezen ik hou het niet meer!! xD

    Het is zo mooi geschreven ;)

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen