Je kijkt eens naar de briefjes en neemt snel het oranje briefje eruit.
Wat maakt het ook uit, fun is fun, toch?
Nadat je vriendin heel hard 'Orange!' naar boven heeft geroepen, vertrek je. Wie zou er op je wachten? Stiekem hoop je op hem...
Half struikelend val je de kamer binnen, gelukkig staat er iets waardoor je niet languit op je gezicht gaat. Je klampt je er aan vast, en pas dan merk je dat het niet een iets, maar een iemand is. Hij grinnikt zachtjes en drukt een kus op... je neus.
Dan is er weer wat afstand tussen jullie. Tot je hem weer voelt naderen. Dit keer drukt hij een kus op je oog.
Je hebt zin om te vragen wat hij aan het doen is, maar je kent de regels, geen gepraat.
De volgende kus echter, komt vlak op je mond terecht. En daar blijven zijn lippen dan ook hangen.
Speels bijt je even in zijn onderlip, waarna hij je in je zij port. Je kan een klein gilletje niet onderdrukken. Maar al snel zijn zijn lippen weer op de jouwe gedrukt. Serieus deze keer, want wanneer jij je mond even een beetje opent, laat hij zijn tong naar binnen glijden. Zijn handen zakken tot ze op je heupen blijven rusten, maar dan glijden ze snel onder je truitje. Jouw handen hebben nu wel genoeg door zijn haar gewoeld, dus leg je ze maar op zijn borst.
Wow, ziet er ook niet slecht uit, je kon zijn spieren goed voelen.
Je stond op het punt om zijn shirt uit te trekken, wanneer de wekker afgaat. Je kan je niet inhouden en vervloekt de wekker. Je hoort hem lachen, en met een vreemd stemmetje zegt hij 'You seem nice.'
Dat stemmetje herken je uit de duizend...


<3

Reageer (1)

  • siem

    Ik denk louis

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen