Aangezien jij een echt meisje bent, kies je voor roze.
Je vriendin steekt haar hoofd buiten de deur en roept keihard 'Pink!'. Dat zullen de jongens wel gehoord hebben.
Je gaat de trap op en stopt voor de deur. Je haalt je vingers nog eens door je haar en gaat dan binnen.
Het was er zo donker, er mocht een olifant vlak voor je neus staan, je zou hem nog niet zien.
Plotseling omsluiten twee armen langs achter je middel. Je voelt zijn adem over je nek strijken. Twee lippen dwalen over je hals. Een spoor van zachte kusjes loopt van je schouder tot je kaaklijn. Dan word je ineens omgedraaid. De twee lippen die eerst nog in je hals lagen, plakken nu op jouw eigen lippen. Jouw handen verkennen zijn borst, terwijl de zijne verstrikt raken in je haar. Jullie kus wordt nog dieper wanneer hij met zijn tong over je lip strijkt. Je lippen wijken automatisch uiteen en je mond verwelkomt hem. Je krijgt het er helemaal warm van. Zijn handen bevinden zich inmiddels op je kont, waar hij af en toe eens in knijpt. Maar dat kan geen kwaad, je vind het eigenlijk wel leuk.
Je krijgt de kans niet om jouw handen onder zijn shirt te laten glijden, want de wekker gaat af. Je zucht en maakt jezelf los van hem. Snel drukt hij nog een laatste kusje op je mond en jij laat je hand voor de eerste keer die avond door zijn haren glijden.
Zijn dat nu krullen? Hmmm...

<3

Reageer (1)

  • siem

    Harry

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen