Foto bij You, Alisha Cullen on Hogwarts? *15*

Lalalaa, nog een deeltjee!
ghahaa, 3de vandaag al dus wel al éeh! :D
<3.

Na de lessen herinner je, dat je een afspraak hebt met Harry. Volgens jou is Harry verliefd op je, maar die gevoelens zijn niet wederzijds. Na de lessen lopen jij en Harry zwijgend naar de kassen. Jullie gaan zitten en praten wat over vanalles. Na een tijd voel je dat Harry steeds dichter komt zitten. Hij kijkt je aan en wil zijn lippen op de jouwe drukken.’Sorry Harry, maar ik euh, het is niet wederzijds, ik ben niet verliefd op je, sorry.’ Zeg je terwijl je naar beneden kijkt. Hij knikt en word rood. ‘Het spijt me.’ Zegt hij zacht. Je knikt. ‘Het geeft niet, maar we blijven vrienden toch éeh?’ Vraag je hopend. ‘Jaa, natuurlijk!’ zegt Harry. Je zucht opgelucht. Jullie praten nog even en lopen dan terug naar de leerlingenkamer. Als jullie binnenkomen ga je bij Morgan en Hermelien zitten, die ondertussen ook al goede vriendinnen geworden zijn. ‘Wat is er gebeurt?’ vraagt Hermelien terwijl jullie op jullie kamer zitten. Jullie hebben het voor elkaar kunnen krijgen dat Morgan ook mee op de kamer mag. ‘Nou, hij heeft me proberen kussen, maar ik heb nee gezegd, ik heb geen gevoelens voor Harry, maar we blijven vrienden.’ Zeg je. ‘Wat erg.’ Zegt Hermelien. Je zucht. ‘Ik heb Draco uitgehoord he!’ Zegt Morgan grijnzend. ‘Hij is smoorverliefd op je!’ Je kan je oren niet geloven. Draco Malfidus, verliefd op jou?! ‘Dat kan niet!’ zeg je! Toch knikt Morgan. Na het avondmaal roddelen jullie nog even op jullie kamer en daarna gaan jullie slapen.


Moeten Draco en Alisha al snel samenkomen? Of moet ik het nog effe rekken?
Xx Reactiees! 3de deel vndaag :D

Reageer (4)

  • Audery

    nee niet draco en alisha

    maar verdeeeer supper

    1 decennium geleden
  • Irissxx

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan is super goed

    1 decennium geleden
  • Toreador

    Amén,
    ik mag dit verhaal!
    ^^
    REKKEN, is spannend (duivel)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen