Foto bij 4.Febe

Als we uit de winkel kwamen was het erg stil tussen Louis en mij. Ik vroeg of er iets scheelde, maar hij zei dat er niets was.
We kwamen aan bij mijn huis en ik deed de deur open.
Ik dacht dat als ik binnen ging komen, heel mijn huis ging afgebroken zijn, maar ze zaten nog altijd rustig in de zetel naar tv te kijken.
Louis deed voor me het eten naar de keuken en ik vroeg aan Harry of hij me dan ging helpen.
Hij stond direct recht en liep al naar de keuken. Ik weet niet wat er met Niall is, maar nu zit hij weer zo naar mij te kijken als daarnet.
Hij zou toch niet verliefd worden op zo’n gewoon meisje als ik?
Ik probeerde niet meer aan Niall te denken en ging naar de keuken om Harry te helpen met de spaghetti.
We begonnen met de spaghettisaus te maken. Harry was echt veel beter in koken dan mij.
Bij hem ging alles in 10seconden, en bij mij duurde het zeker 10minuten. Hij zag dat het me niet goed lukte en hij begon te lachen.
Ik probeerde verder te doen zonder op Harry te letten, maar dan sneed ik in mijn vinger. Het bloedde erg en het deed erg veel pijn.
Harry zag het en riep Niall. Hij zei tegen Niall: ‘Ze heeft in haar vinger gesneden, kun jij het gaan verzorgen?’
Niall antwoorde: ‘Ja tuurlijk, kom maar mee Febe.’ Hij nam me mee naar de badkamer en vroeg me waar de pleisters liggen.
Ik zei 1ste kast links en hij nam ze uit de kast. Hij verzorgde eerst mijn snijwonde en deed er dan een pleister op.
Het deed nu nog meer pijn en er rolde een traan over mijn wang. Hij veegde de traan weg en ik bedankt hem.
Ik gaf hem nog een knuffel. Ik zag hem helemaal rood worden en hij draaide zich snel om.
Ik vroeg of hij mee ging naar beneden en we gingen samen naar beneden.
Ik ging naar de keuken, waar Harry nog altijd bezig was, en ik vroeg hem of ik nog verder moest helpen?
Hij zei dat het goed was en dat hij wel alleen verder ging doen. Ik ging naar de woonkamer, waar Louis, Liam, Zayn en Niall in de zetel zaten.
We zaten daar allemaal zonder iets te zeggen totdat Zayn plots vroeg wat ik allemaal doe in mijn vrije tijd.
Ik antwoorde: aan jullie 5denken, jullie muziek luisteren en met mijn vriendinnen groepje afspreken om over jullie te praten.
Ze begonnen alle 4 te lachen en Liam vroeg dan of ik nog iets anders doe dat niet over One Direction gaat.
Ik zei ‘nee’ en dan vroeg Zayn me wie ik de mooiste van hun 5 vond.
Ik zei weer dat ze alle 5 even mooi zijn, en dat ze mooier zijn in het echt dan op mijn posters.
Ze stelden me nog een paar vragen en dan kwam Harry binnen om te zeggen dat het eten klaar was.
Niall stond als eerste recht uit de zetel en ging direct aan tafel zitten. Als we alle 5 klaar waren met eten, vroeg ik wie de afwas ging doen.
Niemand antwoorde, maar dan zei Niall dat hij me wel ging helpen. Ik bedankte hem en we gingen naar de keuken.
Ik deed wat water en zeep in de afwasbak en Niall pakte een handdoek om af te drogen.
Eerst wasten we serieus af, maar al snel had ik een ideetje. Ik pakte wat zeepschuim en gooide dat op Niall.
Hij was natuurlijk slim en gooide er direct terug op mij. Het werd al snel een soort van ‘gevecht’ en dan opeens gebeurde het.
Hij kuste me. Maar al snel werd onze kus verstoord door iemand die we achter ons hoorden kuchen.


Ik zou graag wat meer reacties krijgen en misschien een kudo asjeblieft?
Als ik veel reacties krijg, dat maakt me echt blij.

Reageer (3)

  • xlisaaaax

    Hihi leuk stukj verder!

    1 decennium geleden
  • chaimaxhllzn

    ik geef een reactie en nu ben je blij :p haha bon, leuk stukje sneeeeeeeeel verder x

    1 decennium geleden
  • AnkeBreukink

    Snel verder !xdd c;

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen