Heey guys (:
Het spijt me als k deze 2 weken niet zoveel activeer.
K moet mijn mobiel en laptop voor 2 weken inleveren...
K mag mn mobiel alleen mee naar school ):
K probeer wel wat

Xxxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • Tomlinsbear

    Louis echt vreselijk irritant soms...

    7 jaar geleden
  • MrsHood

    haha dit stukje is echt geweldig!

    Het ging zo van; Zayn pak hem! En Zayn; 'Nee, waarom pak jij hem niet?' En ik; 'Omdat ik te lui ben.' En Zayn; 'Ja, maar ik ben ook lui.' En ik... Oh nee weet je wat... Laat maar, het was zoveel grappiger als je er bij was. MAAR JA uiteindelijk gingen we allebei achter hem aan en Niall bleef bij Megan, die dus bewusteloos was. Zayn pakte die gast bij zijn voet, waardoor hij op de grond viel. Die gast dan eh, niet Zayn. En toen had die gast een bloedneus. Daarna schopte die gast Zayn tegen zijn scheenbeen en ik zei nog dat hij dat niet had moeten doen, maar ja. En toen stond die gast dus op en toen sloeg Zayn hem in zijn gezicht. Toen was hij dus knock-out en sleepte Zayn hem over de grond mee naar het busje. We deden hem achterin het busje, bij Megan en toen reden we weer hierheen. EN HIER ZIJN WE DAN.' zegt Louis met een big smile. en dan dat hier zijn we dan in hoofdletters geweldig en dan zet hij zijn big smile op!

    1 decennium geleden
  • FabriziaNaomi

    Echo ALS dit ver filmd zou worden, lach je om het stuk echt dubbel van het lachen hahahahaha omg

    1 decennium geleden
  • HaZaLiLoNi

    lou en iets kort uitleggen gaan ook nooit in 1 zin kunnen e

    1 decennium geleden
  • Lucindia

    Wauw, dat laatste stukkie, echt mooi ahahha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen