Foto bij {Narnia}When 2 enemies fall in love[One hundred and seventy-eight]

People. Ik weet een vervolg-idee. Een beter,een ander AAAANDACHT AANDACHT,Ik was een stuk vergeten bij de andere, dat is dit deel nu dus..En ik vond geen pic (:

Het was Gabrielle die naar haar zusje toeliep, met haar armen gespreid en een bezorgd, dat in een blij gezicht veranderde zodra ze zag dat ze ongedeerd was. Ze liep tegen Selena en knuffelde haar bijna plat.'O Selena,'zei ze,'Ik dacht al dat er iets gebeurd was.''O,Gabrielle,'zei Selena en aaide over,'Het is over.'Maar dan kreeg ze in de gaten wie het eigenlijk was;'Gabrielle? Wat doe jij hìer? Je moest in het kasteel blijven!''O Sel, alsjeblieft,'zei ze met een pruillipje,'Ik kon het niet meer uithouden. Is het echt over? En Tobey en Lucy zijn ook uit het kasteel, het is niet alleen mij! Hoe is het gegaan? Vertel het me!''Aslan is ons komen helpen,'zei Selena en slikte,'Me gered van Glozelle.' En als bij wonder zei die stem, van puur goud:'Selena en Gabrielle? Willen jullie me even volgen?'Ze draaiden zich om, en zagen de leeuw met de edele uitstraling. Gabrielle schrok even van hem, maar allebei volgden ze hem zonder iets te zeggen.

Reageer (2)

  • HARREH

    Gabrielle is lief. (flower)

    1 decennium geleden
  • Eef95

    Oeh wat zou hij zeggen!!

    Ik heb het al gezegd maar jij moet verder gaan en liever vandaag dan morgen!

    dus snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen