Foto bij Letter [1]

Ik zal voor 9 uur het laatste hoofdstuk nog activeren, omdat ik me echt rot voel tegenover jullie.
Het spijt me echt, maar ik vind dat een heftig einde altijd meer indruk maakt en ook mooier is. Ik hoop dus ook dat jullie dit einde mooi vinden <3 voor iedereen die huilde, respect voor het goede inleven in het verhaal

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (33)

  • MissHoran1D

    NOOOOOO!!! :'(

    1 decennium geleden
  • Catmint

    Ik kan dus niet janken hier omdat de TV aanstaat met achterlijke reclame. Maar serieus, ik zat hier half te janken, half niet te janken. Niall is dead NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)

    1 decennium geleden
  • FxckNiall

    Zo zielig! Ik ben echt aan het huilen! Zeg dat Niall ineens weer leeft of zo! ECHT! Hoe kan zo'n mooi verhaal zo'n verschrikkelijk, verdrietig, maar ja, ik geef toe, mooi einde hebben? Wow, ik word sentimenteel, dit is echt nog nooit gebeurt, echt, ik smeek je! Wow, ik voel me echt verdrietig, je hebt mijn hele dag verpest, maar ook mooier gemaakt. Het is waar, het is zielig. Maar toch, het was en is zo mooi! Ik ben sirieus aan het huilen! Ik heb gelachen om sommige dingen, 20 oreo's in 1 minuut, op een roze olifat rijden, maar echt, het lijkt gewoon te realistisch! Ik moet nu opnieuw huilen! Het was net gestopt! Ik heb nog nooit zo'n lange reactie geschreven! Maar dit verdient het.

    Even een vraagje, dit is toch niet het einde? komen er meer brieven? Wauw, normaal zie ik echt dat het in het hoofd van de schrijver omgaat, maar nu lijkt het net alsof ik echt in Niall's hoofd rondloop. I love your storie so much. Echt! OH MY GOD! Ik kan het niet geloven! Nialler dood? Nialler is dood? Nialler is dood.... NIALLER IS DOOD! AAAAAAAAAAAAAAH! Ik huil echt! AAAAH!

    1 decennium geleden
  • Lizzy_R

    i cried while reading this letter(huil)

    1 decennium geleden
  • SuperNiall

    ik zit hier gewoon te huilen het is echt heel mooi geschreven!!(H)(huil)(huil)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen