Foto bij You, Alisha Cullen on Hogwarts? *17*

Beauty gets the attention,but personality gets the heart.<3

De volgende ochtend word je rond 10 uur wakker. Je gaat je rap douchen want je ziet dat Hermelien en Morgan al weg zijn. Als je gedoucht bent loop je naar de leerlingenkamer. Alleen Morgan is er nog. ‘Goeiemorgen!’ roep je enthousiast. ‘Heey, gaa je mee naar de Grote Zaal, ik heb tegen de rest gezegd dat ik op je zou wachten.’ Vraag ze. Je knikt, je moet toch op tijd aan het meer zijn. Als jullie de grote zaal binnenkomen gaan je ogen naar de tafel van Zwadderich. Je ziet hem daar zitten. Draco. Zijn ogen zijn op jou gericht. Je probeert er niet op te letten en loopt naar de tafel van Griffoendor, je pakt een broodje en gaat wat met de rest babbelen. ‘Ik ga even een wandelen, frisse lucht.’ Zeg je tegen de rest. Ze knikken en je loopt naar buiten. Je loopt naar het meer en gaat zitten. Niet veel later voel je een tikje op je schouder. ‘Heey.’ Zegt Draco. ‘Heey.’ Zeg je terug. Jullie praten even maar je kan het toch niet laten om het te vragen. ‘Draco, waarom ga je eigenlijk met me om? Ik bedoel, normaal haat je Griffoendors?’ vraag je. ‘Ik weet niet.’ Zegt hij.’Je hebt iets speciaals.’ ‘Nou, dat is vampier ben is inderdaad speciaal.’ Zeg je zuchtend. ‘Nee, dat is het niet, je straalt iets uit.’ Je voelt langzaam die kriebels terugkomen. Oké, je moet het toegeven, je word verliefd op Draco Malfidus. Jullie praten nog even en dan is het tijd.

[Het 2de jaar..]
Ondertussen zijn Draco en jij goed bevriend geworden. Jullie spraken nog vaak af. Ondertussen weet je het zeker. Je bent smoorverliefd op Draco Malfidus. Je hebt door dat hij ook wel iets voor je voelt. Maar het kan en het mag niet! Ten eerste; hij is Zwadderich en jij Griffoendor. Ten 2de Je bent een vampier, je kan hem doden! En dat wil je zeker niet! Zeker nu je meer en meer een hele vampier begint te worden. Je eet bijna niets meer, en je slaapt ook maar 1 keer per week. Je bent nog steeds goed bevriend met Morgan, Hermelien, Harry en Ron. En dat was het zo’n beetje. Het is nu begin de vakantie en na de vakantie mag je naar het 3de jaar. De 2 weken van de vakantie ga je naar Morgan. En de rest van de vakantie blijf je lekker thuis. En dat was het zo’n beetje.


Xx Grote tijdsprong ;D
Veeel reacties :D

Reageer (2)

  • jumbielove

    verder gaan is super goed

    1 decennium geleden
  • Toreador

    naaaais =D
    moremoremoremoremoremore

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen