Foto bij Spijt!

Veel leesplezier!!!!

Ownee mam komt thuis! Je kijkt uit je raam. Ze ziet alleen jou niet. Er is nog iemand bij haar. Dat is een van die hele oude vrienden van Fleur. Hij loopt naar je moeder toe en zoent haar! Hij is 18 en je moeder 40!! Dat is toch niet normaal. Je tikt op het raam. Die vriend kijkt jou aan en trek een enge bek. Je moeder wordt rood en boos. Je doet je raam open en luisterd " Sindy mag ik niet wat prive tijd? Kijk als je nou niet zo stom was geweest om dat spul te nemen dan had ik nog wel respect voor je maar nu?! Doe dat raam dicht en ga slapen!!" Je zet je film camera neer en ga op je bed liggen.je hoort de voor deur open gaan. Maar die gast komt mee naar binnen. Je doet je camera uit en sluipt zachtjes naar beneden. Je doet de woonkamer deur op een kier open en zet je camera daar neer. En je zet hem natuurlijk ook wel aan. Dan sluip je weer naar boven. Je gaat op je kamer zitten en gaat online. Hee gezellig Fleur is online. Ow wacht dat is niet goed. Zij heeft de problemen juist in de wereld geholpen. Je gaat ofline. Wat moet ik hier gaan zitten doen??? Ik verveel me. Ik wil kijken wat mam aan het uitspoken is. Je heb draadloos verbinding met je camera en connect het met je pc. Je ziet dat die gast en je moeder hevig aan het zoenen zijn. Dit kan je niet langer aanzien. Je gaat naar beneden met veel kabaal en pakt je camera en gaat de kamer in. Je rent naar de keuken om wat te drinken te pakken. En je rent weer terug naar boven. Je wilde niet eens meer kijken of ze gestopt waren. Jij kon het altijd heel goed vinden met je vader. Die Jan vermoord hem en je moeder gaat alweer met een ander. Van 28 Jaar!!! Je probeert je vader op zijn mobiel te bellen. Je weet dat het onzin is, maar toch. Tot je grote verbazing neemt je vader op. "Papa!! Waar ben je?" "Ow lieverd ik weet het niet. In een donkere grot. Ik ben gevlucht voor Jan." "Papa, Mama gaat vreemd met een vriend van mijn vriendin. Hij is 18 jaar!! Pap kom alsjeblieft naar huis!!" Je begint te huilen. Je rent naar beneden waar je moeder met die vent op de bank ligt! Je geeft haar de telefoon. Ze barst in huilen uit als ze de stem van je vader hoort. Die gast gaat weg. Op de fiets. En je moeder vergeet alweer waarom ze op de bank ligt. Op eenws druk je moeder de telefoon uit en belt de politie. Misschien kunnen ze hem nog vinden!! Door deze spontane vreugde is je moeder helemaal vergeten om boos op je te zijn. Ze bied zelfs haar excuses aan. "Ik was even helemaal de weg kwijt. Ik moest wat afleiding hebben en toen kwam ik hem tegen en hij was lief en aardig, en het was wel erg snel maar..." "Maakt niet uit mam. En wil je nu heel even naar mijn verhaal luisteren?" Je moeder knikt. "Ik ging met Fleur shoppen en na dat shoppen gingen we naar een café. Al haar vrienden waren er ook, en dus ook die gast van daarnet. Ze gaven me een sigaret, ik wilde het niet, maar het was groeps dwang. Ik hoestte en ik vond het smerig. Ik nam maar één trekje. En Fleur gaf me een cola om die vieze smaak weg te spoelen. En waarscheinlijk was het een bacardi cola en heeft ze er drugs in gedaan." Je moeder zwijgt. Dan zegt ze...............


Dat lees je in het vervolg(flower)

Reageer (1)

  • nerveus

    Het is niet leuk om je hoofdstuk te sluiten met: Dan zegt ze.....

    Maar wel spannend!:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen