Foto bij Zayn voor AnneMalik 16+

deze foto verklapt al waar het zich een deel afspeeld.
;)
hope you like it.

het is zomervakantie en je gaat een week op kamp.je ouders hadden het maar deze ochtend aan jou gezegt dat je je valies moest gaan maken voor op kamp te vertrekken."Annelies, ben je klaar"roept je moeder van beneden aan de trap.je sluit nog snel je valies en loopt naar beneden.
even later zie je je vader de trap afkomen met alle spullen die je hebt ingepakt."Annelies, moet je dit echt allemaal meehebben?"vraagt hij."ja, tuurlijk hoe wil je anders dat ik een week kamp overleef"antwoorde je.je vader liep verder en zette alle valiezen in de auto.nog voor je vertrok nam je afscheid van hem.
je stapte in de auto en jij en je moeder reden naar het treinstation."ik ben benieuwd om de andere te zien die meegaan, wat als ze me niet leuk gaan vinden of raar"zei je onzeker.je was nooit zo goed geweest in contact te leggen met anderen.altijd had je het gevoel alsof alle gesprekken van de klas over jou gingen."Annelies ze zullen je wel leuk vinden maak je gewoon geen zorgen""oke"zei je zacht en keek naar buiten.als we eindelijk waren aangekomen stapte ik met niet veel zin om op kamp te gaan de auto uit.eigenlijk slenterde ik wat met mijn valies achter mij naar de plaats waar we hadden afgesproken met onze ganse groep.mijn moeder die achter me liep met nog een heleboel van mijn bage geraakte ook niet snel vooruit.we wandelden ongeveer nog 2 minuten verder als we eindelijk mijn groep voor het kamp zagen staan.eindelijk kon ik mijn valies tot stilstand brengen mijn arm begon eral pijn van te doen zo zwaar was de valies wel.en mijn moeder zou het ook niet lang meer hebben volgehouden met al mijn andere spullen die zij moest dragen."Annelies,vindt je het zelf niet wat overdreven wat je allemaal mee hebt?"vroeg ze.mijn moeder kon even veel zagen als mijn vader als het over bage voor een reis ofzo ging.
"ja ik heb dit echt allemaal nodig" zei ik zelfverzekert terwijl ik even met mijn hand door mijn bruin golvend haar ging.het was tijd om te vertrekken iedereen die meeging op kamp was eindelijk toegekomen.ik knuffelde mijn moeder en gaf haar nog een kus op haar wang voor ik op de trein stapte."veel plezier Annelies"riep ze me nog na.op de trein was er maar één plaats meer vrij in de wagon die voor ons gereserveerd was.ik moest dus naast een jongen gaan zitten.rustig nam ik plaats naast de getinte jongen die duidelijk niks doorhad.de trein vertrok en ik zwaaide nog eens naar mijn moeder.die bijna stond te huilen.zo erg was het nu toch ook niet ik bleef wel niet voor gans mijn leven weg.ze heeft het altijd moeilijk als ik vertrek.maar de echte reden waarom ik altijd op kamp moet is mijn vader.ik was diep in gedachten verzonken toen ik opeens een hand voor mijn ogen zag zwaaien."hye ik ben Zayn wie ben jij?"vroeg de getinte jongen die blijkbaar Zayn hete.ik stak mijn hand uit en hij pakte die aan en gaf er een kus op.
"ik ben Annelies"eigenlijk moets ik toegeven dat hij best wel knap is.hij heeft mooi zwart haar en bruine ogen.ik kijk even naar zijn arm en zie dat er vele tatoes opstaan."je hebt wel veel tatoes hé"durf ik hem dan uiteindelijk toch te vragen."ja ik weet het tatoes zijn zowat mijn hobby vindt je ze mooi?"vroeg Zayn.
en ik knikte."heb jij er eigenlijk?"vroeg hij."nee ik mag er geen van mijn ouders"Zayn maakte een klein ahn geluidje.
de rest van de rit bleven we maar praten en voor we het wisten waren we op onze bestemming aan gekomen.de trein stopte in het station van Parijs.
naar deze stad was ik altijd al willen gaan maar mijn ouders wouden dat nooit.dus eindelijk kwam mijn droom uit om in Parijs te zijn.als we in ons hotel waren aangekomen werden de kamers verdeelt.je mocht zelf kiezen en er was maar één iemand die ik een beetje kenden dus besloten ik en Zayn maar een kamer te delen.ik was wel blij dat ik niet met iemand die ik niet ken op een kamer moet slapen.we kregen onze sleutel en ik en Zayn stapten de lift in.éénmaal op onze verdieping aangekomen vroeg Zayn"welke kamer hebben we?"."nummer 224"antwoorde ik.terwijl ik al mijn bage ophof.ik volgde Zayn doorheen het gebouw.aan het einde van de gang zag ik dat hij stopte.we waren dus eindelijk bij onze kamer aangekomen.ik zette mijn valiezen neer en opende de deur.Zayn die maar één valies meehad die liep direct de kamer binnen en legde zijn valies op zijn bed ik zag dat hij terug naar buiten kwam."heb je hulp nodig?"vroeg hij lief."ja een beetje hulp kan ik wel gebruiken"antwoorde ik en gaf hem een knip oog.hij tilde zonder moeite mijn bage op en legde ze neer op mijn bed.we begonnen samen uit te pakken en hingen alles netjes in de kleerkast die in de kamer stond."eigenlijk ben ik helemaal niet zo netjes"zei Zayn.waardoor ik begon te lachen."ik wel"zei ik terwijl ik nog aan het lachen was."lach jij me nu uit?"vroeg hij half beledigent.ik zag hoe hij zij valies van zijn bed gooide en mijn richting op liep.ik begon te lopen en trok en willekeurige deur open.blijkbaar was het de badkamer deur.Zayn kwam de badkamer ook binnen en ik liep richting de douche.al snel volgde Zayn mij en als hij er eenmaal onderstond zetten ik het water aan en trok mezelf snel weg.ik zag hoe hij de kraan weer uitzetten en mijn richting uitliep.ik liep naar buiten naar het balkon.nu kon ik geen kant meer op.en voelde hoe Zayn me optilde en op zijn bed legde."je bent stout geweest Annelies"zei hij met een zachte stem.waardoor ik onmiddellijk weer begon te lachen.deze keer stopte hij mijn lach door me te kussen.
onze kus werd steeds ruwer.en ik voelde hoe Zayn's handen onder mijn topje gingen.na een tijdje beeindigde hij onze kus om mijn topje uit te trekken.voor hij me weer kon zoennen trok ik zijn nat shirt uit deze zou toch alleen maar in de weg zitten.en ik zag nog tatoes maar deze keer op zijn borstkas.hoeveel had deze jongen er wel niet.
maar veel tijd om te denken had ik niet want al snel voelde ik zijn lippen weer op die van mij.
het duurde daarna niet lang meer of al onze kleren vlogen door de hotel kamer."Annelies ben je zeker dat je dit wilt doen?"vroeg Zayn lief terwijl hij in mijn ogen keek.ik knikte ."ben je nog maagd?"vroeg hij daarna."ja"zei ik zacht.even later voelde ik Zayn in me komen.een steek van pijn ging door mijn onderbuik."sorry"hoorde ik Zayn zeggen.ik durfde nu niet meer naar hem te kijkken.opeens voelde ik twee hande mijn gezicht pakken en het draaien."de pijn gaat zo wel weg" hoorde ik een stem zeggen terwijl mijn ogen nog steeds gesloten waren.Zayn had gelijk na een tijdje verdween de pijn en kwam er genot in de plaats."Zayn ik hou het niet langer"riep ik door de kamer het kon me niet schelen of de andere me zouden horen of niet."ik ook niet"zei hij terwijl hij altijd maar sneller ging.al snel voelde ik Zayn zijn goedje me vullen en kwam hij naast mij liggen."Annelies ik hou van je "zei hij terwijl hij me een kus op mijn mond gaf."ik ook van jou Zayn" antwoorde ik en gaf hem ook een kus.



1 en een halve maand later

ik was ondertussen bij Zayn gaan wonen omdat dat moest van mijn ouder.
we waren namelijk verloofd en binnen 7 maanden zouden we samen een kindje krijggen.




heb deze wel 6 keer opnieuw geschreven voor het eindelijk beter was dan de eerste.
:):):););););)
en hoop dat hij nu wat beter is.
het is maar een klein 16+ gedeelte had niet veel inspiratie en ben wat ziek sorry daarvoor.

Reageer (2)

  • Elise1D

    Geniaal!

    1 decennium geleden
  • AnneMalik

    Maakt niet uit, ik vind hem echt leuk!
    Dankjewel! Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen