Foto bij Know 17

Haat aan school en toetsen en leren (:

'Wat...wat...wat is dat?' stotter ik. Liam schrikt en schuift snel zijn mouw eroverheen. 'Ni...Nik...Niks' zegt hij. Ik staar nog steeds naar zijn arm ook al is er niks meer te zien. Hoe...hoe kan dat? Wat is dat? Wie heeft hem dat aangedaan? Het...het zag...neee... Hoe...Hij....En... Het duizelt me allemaal even. Ik moet zitten. Ik laat me via de muur op de grond zakken en staar ongelovig voor me uit. Zou hij....nee....mensen zouden toch niet zo.....Ik kijk op en zie Liam me bezorgd aan kijken. Ik heb geen energie meer om op te staan en blijf zitten. Op een gegeven moment komt hij naast me zitten en wrijft even over mijn arm. Ik kijk hem aan, niet in staat meer te doen. Ik ben gewoon geshockt. Net op dat moment gaat de deur van de toiletten open en komt Harry binnen lopen. Hij lijkt even naar me te staren maar loopt dan door naar de urinoirs. Ik krabbel op en trek Liam mee naar buiten. Ik haal even diep adem als we buiten staan. Liam kijkt me nog steeds verbaasd aan maar ik negeer het even en probeer Harry zijn gezicht van mijn netvlies te krijgen. Wat praktisch onmogelijk is maar toch....

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen