'zo heeft Rein je verkering gevraagt' je knikt 'Rein je moet wel lief zijn hoor!' 'ja mam ik hou van haar dan doe ik haar toch geen pijn' 'oke oke rustig maar hoor.' we rijden naar huis. als we thuis zijn gekomen lopen Rein en jij hand in hand naar binnen 'laat mij Crisje maar doen' 'okee maar blijf wel aardig het is wel je zus!' 'ja ja' ik zie Crisje al grijnzend staan en ze zegt 'zo Rein vertel eens?' 'nou Crisje ten eerdte sta niet zo stom te grijnzen en ja we hwbben verkering ik heb haar op het podium gevraagt nu blij dat je het weet?' 'ja' 'oke fijn voor je' jen dan loop ik samen met rein naar boven en Rein zegt 'babe leg je leg je matras bij mij dat is gezellig' 'okee gezellig helpje wel tillen schat?' 'tuurlijk!' samen tillen we het matras naar Reins kamer maar we zijn allemij heel moe en kleden ons snel om en poetsen onze tanden en ik ga nog even bij Rein in bed liggen. Dan begint rein me te zoenen ik zoen mee als hij zijn lippen van de mijne haalt pakt hij me om mijn middel en zegt 'jij blijft vannacht lekker bij mij in bed liggen' hij geeft me nog een kus en zo vallen we samen in slaap.

Reageer (5)

  • OliviaXRein

    plzzz ga snel door xx

    1 decennium geleden
  • MyStoryy

    ben je klaar met deze story ?x me

    1 decennium geleden
  • xxIKHEETANNE

    aahw snel door(:

    1 decennium geleden
  • MS123456

    Aaaaawh cutie snel door

    1 decennium geleden
  • daanlover15

    First<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen