Foto bij 50.

MONDAY 31 DECEMBER

Elena Johnson

De kerst was heerlijk geweest. Louis had vakantie, dus we hadden alle tijd samen. We hadden geen last meer gehad van Gaby en langzaam was ze naar de achtergrond verdwenen. We hadden elk jaar een andere stad in Europa uitgekozen, en dit jaar was het dartpijltje op Rome geland. We waren gisteren tegen het eind van de middag geland, hadden onze spullen op onze hotelkamers gedropt en waren ergens gaan eten. We hadden drie kamers geboekt. Ik lag bij Louis, Niall bij Zayn en Harry, Liam en Aiden deelden samen een kamer. Het was voor het eerst een echt luxe hotel geweest, omdat de jongens graag met hun geld strooiden. Louis had er ook op gestaan dat hij voor mijn betaalde. Na een lange discussie, had ik toegegeven in de wetenschap dat ik toch nooit van Louis kon winnen.
'Morning babe,' fluisterde Louis in mijn oor en hij drukte een kus op mijn lippen. Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht en opende mijn ogen. 'Goedemorgen,' glimlachte ik terug. Louis streek een pluk haar uit mijn gezicht en ik kon alleen maar naar zijn helderblauwe ogen kijken, die voor vlinders in mijn buik zorgden. 'Klaar voor een dagje sightseeing?' vroeg Louis me. Ik knikte en duwde de dekens van me af. 'Maar eerst een douche,' mompelde ik. 'Mag ik mee?' vroeg Louis met een zielig gezicht. Hoewel het idee verleidelijk was, wist ik dat we dan veel te laat aan de ontbijttafel zouden verschijnen, wat de rest ons waarschijnlijk niet in dank zou afnemen. 'Deze keer niet,' zei ik voor ik de badkamer in liep en de deur achter me sloot. Ik waste snel mijn haren en mijn lichaam, droogde me af en liep de badkamer weer uit, zodat Louis kon douchen. Ik drukte de handdoek stevig tegen mijn naakte lichaam aan toen Louis met een ondeugende grijns voor me kwam staan, alleen gekleed in een boxer. 'Niet nu, Lou,' lachte ik. 'Wel nu,' zei hij. Voor hij me kon pakken zette ik het op een rennen, maar aangezien ik nergens heen kon had Louis binnen enkele tellen zijn armen om me heen geslagen. Hij tilde me in een handige beweging op en legde me languit op het bed neer. Ik hield de handdoek nog steeds angstvallig tegen mijn lichaam gedrukt. Louis kwam boven me hangen en drukte zijn lippen op die van mij. Langzaam ontspande ik en genoot van zijn zachte lippen op die van mij. Louis haalde voorzichtig de handdoek van me af en begon mijn lichaam te onderzoeken met zijn handen. Hij ontweek mijn gevoelige borsten, waardoor zijn handen alleen maar een fijne tintelde streep achterlieten. Uiteindelijk duwde ik hem zachtjes van me af. 'Ga alsjeblieft douchen,' fluisterde ik. Louis stal nog een kus voor hij naar de badkamer toe liep. Ik lag nog enkele tellen naar het plafond te staren met een gelukkig glimlach op mijn gezicht. Daarna duwde ik mezelf overeind en trok mijn koffer onder het bed vandaan. Omdat mijn buikje al zichtbaar begon te worden, trok ik een simpele spijkerbroek aan, mijn lievelingstrui en een paar simpele, witte allstars. Toen ik me aangekleed had, kwam Louis de badkamer uitlopen, met een handdoek nonchalant rond zijn middel geknoopt. Ik drukte snel een kusje op zijn lippen voor ik de badkamer in liep en mijn haren te föhnen. Ik liet ze in een simpele vlecht op mijn rug vallen en bracht wat mascara op. Toen ik weer naar buiten liep was Louis ook aangekleed. 'Je ziet er prachtig uit,' zei hij, en hij legde zijn hand even op mijn buik. Ik glimlachte en voelde dat ik straalde.

Ik heb echt een hoop te zeggen. Ten eerste: sorry van het vorige hoofdstuk, ik heb het een keer overgelezen en er klopt geen zak van. Ik ga van verleden tijd, naar tegenwoordige tijd en weer terug naar verleden tijd. Af en toe is het vanuit Elena's perspectief, in plaats van dat van Louis. ten tweede: Ik ben te lui om het te verbeteren. Verder: Sorry dat ik nu pas schrijf. Ik had een of ander virus, waardoor ik niet op Q kon, erg frustrerd. Verder is school nu weer begonnen, waardoor ik waarschijnlijk niet meer elke dag iets kan posten. En tot slot: Hoofdstuk 50! Willen jullie mij allemaal een kudo geven, dan krijgen jullie vandaag nog een stukje, beloofd! Nou, dat was het (: X

Reageer (2)

  • Cliffayne

    OOOOH PLEASE KUDO ALLEMAAL IK WIL NOG EEN HOOFDSTUK PLEASE!!!!! :o xxx

    1 decennium geleden
  • TheRealThes

    KUDO !!!
    En weer een super stukje
    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen